Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: ساعت ۱۸ عصر امروز دومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی محمدباقر قالیباف در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است در این جلسه کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بار دیگر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نحوه اداره جلسات، شیوه اطلاع‌رسانی و حضور خبرنگاران در این جلسات و نحوه استفاده از نیروهای متخصص و توانمند هم بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان علاقه‌مند هستند که بررسی این طرح نیز به صورت علنی و با حضور خبرنگاران باشد و قرار است شیوه اطلاع‌رسانی و اداره جلسات امروز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر 5329582 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی صحن مجلس وزارت امور خارجه ایران افغانستان رزمایش برجام حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش محمد مخبر نیروی هوافضای سپاه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد