Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:56:55 GMT

۶۸۰۰ اشتغال جدید در خراسان رضوی ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۱۱۶۶

۶۸۰۰ اشتغال جدید در خراسان رضوی ایجاد می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ۲ ماه گذشته با صدور ۲۰۴ مجوز تاسیس واحدهای تولیدی در مشهد، زمینه اشتغال ۶۸۰۰ شغل در استان ایجاد خواهد شد.

حسن حسینی اظهار کرد: خوشبختانه اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت از تیر ماه یکسری از اختیارات خود را به اصناف و تشکل‌ها و خانه صنعت و معدن و تجارت تفویض کند که این اقدام منجر به انسجام فعالیت‌های هر بخش و رسیدگی بیشتر به کارها خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا صدور مجوزهای تاسیس واحدهای تولیدی نیز به خانه‌های صنعت واگذار شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: با آغاز صدور مجوزهای تاسیس فعالیت‌های اقتصادی در خانه صنعت خراسان رضوی در ۲ ماه گذشته ۲۰۴ مجوز تاسیس واحد تولیدی صادر شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حسینی بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این مجوزها حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خانه صنعت معدن تجارت سرمايه گذاري واحد تولیدی معدن و تجارت خراسان رضوی خانه صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دست نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

پرویز محمدنژاد با بیان اینکه تعامل بانک‌ها با صنعت نفت، همکاری برد - برد تلقی می‌شود، به خبرنگار شانا گفت: ایجاد و تقویت سازوکارهای حضور نظام بانکی در صنعت نفت، افزون بر پرکردن خلأ کمبود منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت، موجب کارآمدی و سودآوری پایدار و اقتصادی نظام بانکی کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید سرمایه‌های سرگردان در حوزه‌های مسکن، خودرو و... را به سوی صنعت به‌ویژه صنعت نفت سوق داد، افزود: هدایت منابع بانک‌ها به سمت پیشران و لوکوموتیو اقتصاد ایران بدون تردید به سامان‌دهی و نقش‌آفرینی مثبت بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور منجر می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حضور سودآور و منطقی بانک‌ها در صنعت نفت و گاز، زمینه‌ساز تقویت توانمندی بانک‌ها برای حضور پایدار در این صنعت و سودآوری پایدار برای بانک‌ها می‌شود. این شرایط نه‌تنها به تقویت نظام بانکی و رضایت سهام‌داران آن‌ها منجر می‌شود، بلکه اقتصاد ملی به‌ویژه بازار سرمایه را در مسیر رشد و رونق قرار می‌دهد.

محمدنژاد اظهار کرد: هدایت نقدینگی به‌سمت تولید صنایع پایین‌دستی نفت افزون بر بی‌نیازکردن کشور، اشتغال ایجاد می‌کند و برای مردم نیز سودآوری به‌ همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین