Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی در ۱۴ روستای شهرستان ارومیه در حال اجرا است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای روستایی آذربایجان غربی گفت: عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی در ۱۴ روستای شهرستان ارومیه از جمله روستاهای آشیک، اوعلی؛ تکیه، اردوشاهی، ترمنی بطول بیش از ۴۶ کیلومتر در حال اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی پور از مصرف  ۹۳۲ هزار تن قیر در پرو ژه های راه روستایی شهرستان ارومیه خبرداد و اظهار کرد: این میزان پروژه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال و با ماشین آلات تحت مالکیت این اداره کل بصورت امانی انجام یافته است.

وی ادامه داد: با تلاش راهداران اکثر محور ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در حال انجام عملیات هستند.

صادقی پور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در کنار آسفالت، تعمیر و بهسازی باید نگهداری از آن‌ها نیز به عنوان یک رویکرد اصلی مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه خود روستاییان نیز اصلی‌ترین نقش را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه آسفالت راه های روستایی آذربایجان غربی آسفالت راه روستایی آسفالت روستایی راههای روستایی شهرستان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی