Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته جزو چالش های مهم پیش روی مدیران باشگاه استقلال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرونده مطالبات میلیچ و دیاباته، بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است. میلیچ با وجود گذشت ماه‌ها از جدایی‌اش از استقلال همچنان شکایت رسمی‌ای بابت دریافت مطالباتش نکرده و از همان ابتدا تمایل خود را برای مذاکره با مدیران باشگاه استقلال نشان داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیاباته برای دریافت مطالبات خود علیه باشگاه استقلال شکایتی تنظیم کرده اما این شکایت همچنان منجر به رای فیفا نشده و باشگاه استقلال برای این شکایت تا اینجای کار دفاعیه‌ای ارسال کرده است.

با توجه به شکایت دیاباته از استقلال، امکان توافق باشگاه استقلال با این بازیکن مقداری سخت‌تر به نظر می‌رسد اما باشگاه در تلاش است که با مذکره با دیاباته مثل میلیچ بدون هیچ شکایت و محکومیتی به توافق برسد و در نهایت مطالبات میلیچ و دیاباته را بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میلیچ دیاباته استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود