Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صیاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به برگزاری نشست ساماندهی متکدیان شهرستان فردیس در روز گذشته، ضمن تاکید بر ضرورت جمع آوری متکدیان سطح شهرستان، گفت: فرهنگ سازی و آموزش نحوه کمک رسانی به نیازمندان  و مشارکت شهروندان در این خصوص با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها ضروری  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس، کمک شهروندان به متکدیان را عامل تشویق آنان به ادامه تکدی گری دانست و افزود: برای کاهش تکدی گری در جامعه، اصلاح شیوه کمک رسانی شهروندان به نیازمندان ضرورت دارد؛ شهروندان فردیسی که همیشه در کمک به همنوع پیشتاز هستند، می‌توانند کمک‌های انسان دوستانه خود را از طریقNGO ها، اداره بهزیستی، کمیته امداد و سایر نهادهای مربوطه به دست نیازمندان واقعی برسانند.

معاون فرماندار فردیس  تعامل میان دستگاه‌های متولی و اهتمام در جهت ساماندهی متکدیان طبق قانون را از وظایف مهم دستگاه‌ها برشمرد و اظهار کرد: شهرداری‌ها ضمن جمع آوری و ارائه آمار دقیق متکدیان به دبیرخانه ستاد، تامین و تجهیز مکانی مناسب جهت غربالگری آنان را در دستور کار داشته باشند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است در بین متکدیان افراد سارق، معلول، متهمان متواری، ناتوانان ذهنی و جسمی، مجهول الهویه‌ها، اتباع خارجی، اشخاصی که بصورت شبکه ای عمل می‌کنند و یا حتی مبتلایان به بیماری‌های واگیردار  حضور داشته باشند، غربالگری متکدیان ضرورت دارد تا با توجه به وضعیت آنان به نهادهای حمایتی یا مراکز نگهداری معرفی شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: متکدیان تکدی گری آموزش کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول