Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام حاذق جعفری مدیرعامل شرکت دارو پژوه جابر، درباره این محصول دانش‌بنیان گفت: ویتاگریپ شامل ماده مؤثر گیاهی عصاره هسته انگور با درصد بالا و موادی است که می‌تواند در درمان یا پیشگیری از بیماری‌های مختلفی به کار برود.

داروی یادشده برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته‌های قلبی و مغزی، پیشگیری از انواع سرطان‌ها، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و در حفاظت پوست در مقابل اشعه‌‌های مضر کارآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که  ویتاگریپ در کاهش فشارخون، پائین آوردن کلسترول و چربی خون مفید است، می‌توانداز نارسائی وریدی مزمن، جلوگیری از شکنندگی عروق، پیشگیری و بهبود زخم‌های گوارشی در کنار حفظ نشاط و شادابی پیشگیری کند.

 

نوآوری در طراحی دارو

طراحی شکل دارویی این محصول، پلت است و در زمینه داروهای گیاهی فرمولی منحصر به فرد دارد که در اثربخشی و فراهمی زیستی بیماران نقش قابل توجهی دارد.

از مزایای این فرم‌های دارویی می‌توان به ریزش‌پذیری مناسب‌تر این ذرات نسبت به حالت پودر و گرانوله اشاره کرد که نقش مهمی در یکنواختی محتوای ترکیب نهایی ایفا می‌کند.

اما این دارو ویژگی‌های دیگری در طراحی دارد که ضمن کاهش خطر دوز دامپینگ، برای تولید فرم‌های آهسته رهش دارو مناسب است و امکان قرارگیری داروهای ناسازگار را در کنار یکدیگر با فرمولاسیونی واحد دارد.

 

اثربخشی بالا

در طراحی نوآورانه داروی ایران‌ساخت دارو پژوه جابر، با نسبت سطح به حجم پایین به  افزایش سطح جذب دارو کمک شده است و  خواص جریانی مطلوب و توزیع یکنواخت ذره از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

همچنین داروی طراحی شده به این روش، می‌تواند به  صورت گسترده در سطح وسیعی از معده و روده توزیع شود و  تحریکات موضعی داروها را کاهش دهد.

جعفری با اشاره به ایجاد زمینه‌ها برای صادر کردن این محصول گفت: فضای رشد تا حدودی زیادی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است که با شکل‌گیری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های کوچک متعددی توانسته‌اند دانش خود را با کم‌ترین هزینه به‌کار گرفته و آن را در مقابل دید همگان قرار دهند. این موضوع باعث رشد و توسعه این شرکت‌ها، در کنار کمک به رفع نیازهای داخلی شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماری های قلبی داروهای گیاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر هیراد گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

وی با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، افزود: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

هیراد ادامه داد: در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است. بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است.

به گفته هیراد، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد؛ همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور نیز با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری رفع مشکل حوزه خود اقدام نمایند.

کد خبر 6090507 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • طراحی ضربان‌ساز قلبی که تا ۳۰۰ سال در بدن کار می‌کند!
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!