Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدعلی تقوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در استان ایلام ۴۶۹ هزار و ۹۱۹ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون ۴۴۸ هزار و ۹٠ نفر ثبت نام کرده‌اند؛ از این تعداد ۴٠۴ هزار و ۹۲٠ نفر، معادل ۹٠ درصد افراد ثبت نام کرده کارت خود را دریافت کردند.  

وی افزود:  در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد هشت هزار و ۹۲۲ نفر  برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده و ۲۱ هزار و ۸۲۹ نفر از افراد واجد شرایط باقیمانده در استان هم تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: با توجه به اینکه ثبت نام کارت هوشمند به ایستگاه آخر خود رسیده، این افراد می‌بایست تا پایان سال به مراکز ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت در استان مراجعه و مراحل تکمیل ثبت نام خود را به پایان برسانند تا از خدمات دولت الکترونیک در سایر دستگاه‌ها محروم نشوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر، کارت ۵ هزار و ۹٠٠ نفر با وجود آماده تحویل بودن و ارسال پیامک به تلفن همراه صاحبان این کارت ها، هنوز به ادارات ثبت احوال استان مراجعه نکرده و کارت خود را تحویل نگرفته‌اند.

تقوی در ادامه، اشاره‌ای هم به آمار کسانی که قبلا ثبت نام کردده ولی هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند داشت و گفت: ۴۳ هزار و ۱۷٠ نفر از افراد ثبت نام شده قبلی استان کارت هوشمند ملی آنها در نوبت چاپ و صدور است که امیدوار هستیم تا پایان سال این افراد کارت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کارت ملی کارت ملی هوشمند خدمات دولت الکترونیک کارت خود ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد