Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش صبح امروز ۲۵مهرماه با حضور در استانداری هرمزگان با مهدی دوستی دیدار و انتصاب وی را به سمت استانداری استان هرمزگان تبریک گفت. 

در این دیدار دریادار ایرانی، حضور کارکنان جان برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش در مناطق محروم جنوب و جنوب شرق کشور را از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی از شهرها و روستاهای ساحلی خلیج فارس و دریای عمان دانست و افزود: نداجا تمام قد و با تمام توان برای ارتقاء سطح رفاه و فرهنگ مردم فهیم استان هرمزگان و مردم زحمتکش استان سیستان و بلوچستان ایستاده است و در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تاسیس هنرستانهای تخصصی دریایی و اولویت استخدام فارغ التحصیلان این هنرستان در نیروی دریایی، گامهای موثری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امیر دریادار ایرانی، ضمن تبریک تقارن سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش با آغاز امامت امام زمان(عج)، حضور روحانیون مستقر در ارتش برای فرهنگ سازی و بالا بردن سطح معنویت مردم در  مناطق محروم را از برکات تاسیس این سازمان انقلابی در ارتش دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، فرصت خدمت به مردم را بسیار مغتنم خواند و در همین راستا آمادگی نداجا برای ساخت مدارس در مناطق محروم و برپایی درمانگاه ها برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز را از اولویت‌های نداجا در کنار تولید امنیت مرزهای دریایی ایران اسلامی دانست. 

همچنین در این دیدار، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از فرمانده نداجا بخاطر حضور در استانداری هرمزگان، حضور نداجا در استان هرمزگان را موجب برکات فراوانی برای این مناطق دانست و افزود: انشالله با کمک برادرانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه توسعه عمرانی و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در مناطق محروم استان با قدرت به پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی هرمزگان حضور در استانداری هرمزگان نیروی دریایی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم