Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندارمازندران با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به خاطر حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی کشتی این استان، گفت: هیات‌های ورزشی مازندران برای استمرار قهرمانی و مدال آوری‌ ورزشکاران در رویدادهای مهم بین‌المللی و جهانی نیازمند حمایت‌های ویژه و جدی هستند. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان در آیین تجلیل از کشتی گیران مدال آور مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جهان در اسلو نروژ که در بابلسر با حضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: باید اعتبارات ملی و فرااستانی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مازندران قرار گیرد، چون اعتقاد داریم اگر می خواهیم استعدادهای ورزشی استان را شکوفا کنیم باید مشکلات این حوزه حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که مازندران ظرفیت های خوبی در حوزه ورزش دارد که باید با حمایت های جدی در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد، گفت: عدالت ورزشی با توجه به ظرفیت های موجود در استان ها باید تعریف شود و با توجه به مدال آوری های ورزشکاران مازندرانی در رویدادهای مختلف بین المللی و جهانی، می طلبد اعتبارات مطلوبی در حوزه ورزش به این استان تخصیص یابد.

وی افزود: توجه به زیرساخت های حوزه ورزش مازندران باید با جدیت در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد تا امکانات با توجه به ظرفیت ها در استان رشد کند.

حسین زادگان رفع مشکل بیکاری پهلوانان مدال آور کشتی استان مازندران را از مطالبات جدی و دیرینه دوستداران ورزش و ضرورتی برای الگو شدن این قهرمانان برای جوانان و نوجوانان دانست و تاکید کرد : حل این مشکل عزم ملی می طلبد و نباید این دلاورمردان دغدغه آینده را داشته باشند.

 استاندار مازندران همچنین خواستار ورود جدی تر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش استان شد و گفت: تداوم درخشش مازندران در ورزش کشور و مدال آوری جوانان ورزشکار استان در رشته های مختلف نیازمند سرمایه گذاری جدید هم توسط بخش خصوصی و هم دولتی است.

حسین زادگان با تاکید بر این که بخش خصوصی باید برای تیم داری در فوتبال، کشتی و والیبال و دیگر رشته های ورزشی در مازندران میدان دار باشد، افزود: برای توسعه ورزش در این دیار به فعالان اقتصادی و خیران ورزشی نیازمندیم.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، وزیر ورزش و جوانان، استاندار مازندران، برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برخی از مدیران استانی و شهرستانی و پیشکسوتان ورزش بویژه رشته کشتی از کشتی گیران مازندرانی مدال آور در مسابقات 2021 اسلو تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم همچنین از خانواده سردار شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان یکی از شهدای ورزشکار شاخص کشور مطرح است، چهار مربی مازندرانی حاضر در رقابت های کشتی قهرمانی جهان 2021 نروژ به نام‌های حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار و هشت مربی سازنده این کشتی گیران هم تجلیل شد.

کشتی گیران مازندرانی در مسابقات جهانی اسلو 6 مدال از هفت مدال کاروان ایران را کسب کردند. سه تن از کشتی گیران مازندرانی شامل حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در این مسابقات مدال طلا گرفتند ، دو نفر هم شامل محمد نخودی لاریمی و امیرمحمد یزدانی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج هم صاحب مدال برنز شد.

در مجموع از 10 کشتی‌گیر تیم ملی اعزامی کشتی آزاد به اسلو ، هشت آزادکار اهل مازندران بودند. علاوه بر این هشت کشتی‌گیر، سه مربی یعنی مصطفی میرعمادیان و اباذر اسلامی و بهنام احسانپور نیز به عنوان اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم ملی به نروژ رفتند.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های جهانی 2021 اسلو نروژ هم مازندران سه نماینده به نام‌های سجاد عباس پور، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی و یک مربی به نام امید عالی تبار داشت. کشتی گیران فرنگی کار مازندرانی هم در این رقابت خوش درخشیدند و 2 مدال طلا توسط محمدهادی ساروی و علی اکبر ساروی سهم مازندران از مدال های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 بود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین تجلیل ورزش و جوانان کشتی گیران حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد