Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:39:48 GMT

صدور مجوز ساخت پاسگاه پلیس راه جاده ازنا شازند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۱۸۳

صدور مجوز ساخت پاسگاه پلیس راه جاده ازنا شازند

ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز ساخت پاسگاه پلیس راه جاده ازنا شازند و پیمان سپاری آن صادر شد.

حسین گودرزی اظهار کرد: با نظر به تلفات بالای جاده ازنا اراک، به ویژه تبدیل این جاده به محل عبور خودروهای سنگین و شوتی‌ها و... موضوع ساخت پاسگاه پلیس راه که مطالبه مردم، امام جمعه، علما و معتمدین شهرستان بود با جدیت دنبال و مجوز ساخت از طریق پیمان سپاری و برگزاری مناقصه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به تأمین اعتبار ساخت این پاسگاه در سال جاری، از مدیرکل راهداری و فرماندار انتظار دارم در انجام مناقصه در کوتاهترین زمان و ساخت این پاسگاه در سال جاری اقدام کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با اشاره به شهرک صنوف آلاینده، خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنوف جز بخش‌های زیربنایی و زیربخشی هر شهر هستند صنوفی که دارای آلایندگی و سرو صدا هستند در جای دور از فضای عمومی شهر استقرار پیدا می‌کنند.

گودرزی اضافه کرد: بخصوص این قسمت شهر دورود که نیازمند توسعه بود شهرک صنوف با نقشه بسیار مدرنی که دارند باعث رونق این سمت شهر خواهد شد و قول داده شده ظرف مدت یک سال و نیم به بهره برداری برسد و آماده استفاده مشتریان شود.

وی بیان کرد: این مجمتع در مساحتی به متراژ ۱۱۰هزار مترمربع است و مدت دوماه از خاکبرداری آن گذشته است و زیر ساخت آن برای جدول گذاری آماده است و زمینه مناسب برای صنوف آلاینده و غیرآلاینده از قبل نمایشگاه‌های خودرو، مبلمان، مصالح فروشی و آهن فروشان فراهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دورود مجلس شورای اسلامی ازنا حسین گودرزی جاده راهداری و حمل ونقل جاده ای صنوف آلاینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت