Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:40:17 GMT

انصارالله به بیانیه آمریکا واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۲۴۴۶

انصارالله به بیانیه آمریکا واکنش نشان داد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن به درخواست آمریکا برای باز شدن گذرگاه‌های امن با هدف انتقال عناصر مسلح در مأرب واکنش نشان داد.

به گزارش برنا، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در پاسخ به بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا درباره لزوم باز کردن گذرگاه‌های امن در مأرب برای انتقال «غیر نظامیان زخمی» گفت: این درخواست آمریکا خود نشانه‌ای از وجود ارتباط این کشور با داعش و القاعده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: درخواست آمریکا برای باز شدن گذرگاه‌های امن (جهت انتقال تروریست‌ها) به این معناست که ارتباط محکمی میان واشنگتن با القاعده و داعش که در العبدیه استان مأرب متحمل شکست شده‌اند، وجود دارد.

وی افزود: با نزدیک شدن ما به آخرین پایگاه داعش در مأرب، فریاد آمریکایی‌ها بالا رفته و دم از حمایت از صلح می زنند، در حالی که آنها دشمنان صلح یمن و جهان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه القاعده توئیتر واشنگتن یمن جهان آمریکا انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی ضمن تاکید بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان مشترک بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات فیمابین‌ اضافه کرد: همانند قبل از طرف کویتی برای دستیابی به توافقی پایدار که مبتنی بر همکاری‌های دوستانه و منافع مشترک باشد، دعوت به عمل می‌آوریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور بیانیه‌های تکراری و طرح ادعای یک‌جانبه، از منظر حقوقی هیچ حقی برای دولت کویت ایجاد نخواهد کرد و به مقامات این کشور توصیه می کنیم از تکرار توسل به روش‌های بیحاصل سیاسی و رسانه‌ای در ارتباط با موضوع حقوقی و فنی میدان مشترک آرش خودداری کنند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با اعتقاد به اصل حسن نیت، تعاملات منطقه‌ای را رصد نموده و از دولتهای ثالث می‌خواهد در مسیر تحقق عینی اصل حسن نیت و ارتقاء روابط و همکاری‌ها گام بردارند.

کد خبر 848744 منبع: ایسنا برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه ایران و کویت

دیگر خبرها

  • شمال یمن بمباران شد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • «اسکله شناور غزه» ظاهر انسانی و باطن نظامی
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران