Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عزیزی ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش خراسان‌جنوبی اظهار داشت:  تعداد ۵۷۰ برنامه اعم از جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، همایش‌های پیاده روی و مسابقات انتخابی المپیاد استعدادهای برتر و استانی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری ۳۶ برنامه فرهنگی، انجام مسابقات ورزش در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای ۲۳ مورد، حوزه همگانی ۱۱۱ مورد، حوزه بانوان ۱۴۶، ویژه جوانان ۳۴ مورد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری سومین دوره مسابقات کارمندان دستگاههای اجرایی در هشت رشته ورزشی ویژه آقایان و هشت رشته مخصوص بانوان، تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ خانه ورزش روستایی، مشاوره‌های رایگان جامعه ورزشی در حوزه ازدواج و خانواده و استفاده رایگان ورزشکاران از اماکن ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان با ارائه کارت بیمه ورزشی از دیگر برنامه‌های قابلیت اجرایی این هفته می‌باشد.  

عزیزی با اشاره به تعطیلی ۱۹ ماهه اماکن و باشگاههای ورزشی خراسان‌جنوبی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: برای جبران بخشی از خسارت‌های جدی  اقتصادی به باشگاه‌های بخش خصوصی تا کنون مبلغ شش میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان تسهیلات بانکی دو ساله با سود ۱۲ درصد  پرداخت شده است.

وی از بازگشایی رسمی باشگاههای ورزشی بخش خصوصی خراسان‌جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بازگشایی روز شنبه اول آبانماه بمناسبت روز فرهنگ سخت‌کوشی، اشتغالزایی، ترویج کارآفرینی و بهره‌برداری صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تعداد ۱۱ چمن مصنوعی و یک سالن وررشی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزی از تدوین سند تحولی توسعه ورزش خراسان‌جنوبی تا سال ۱۴۰۸ خبر داد و افزود: مهمترین شاخصه‌ این سند را توجه به فعالیت‌های ورزشی فرامرزی و کسب مدال‌های قهرمانی در رویدادهای مسابقات مهم آسیایی و المپیک است.

وی با اشاره به رویکرد تحولی توسعه ورزش خراسان‌جنوبی در راستای ایجاد قطب بازی‌های ساحلی کشور در این سند عنوان کرد و افزود: اولین مرکز جامعه استعدادیابی ورزشی با توانایی خاص و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده ورزش‌کاران معلول اعم از نابینایان، ناشنوایان و سایر رشته در استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان جنوبی ورزش جوانان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند