Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده پارلمان لبنان تیراندازی به معترضان به عملکرد قاضی پرونده انفجار بندر بیروت را محکوم و آن را قتل عام خواند. خبرگزاری میزان – «حسن فضل الله»، نماینده حزب الله در پارلمان لبنان، گفت «ما اعتراضی مسالمت آمیز ترتیب و اقدام‌های احتیاطی را انجام دادیم و ارتش نیز قول تدابیر امنیتی شدید را به ما داد؛ ما از سرویس‌های امنیتی در مورد وضعیت پرسیدیم و آن‌ها گفتند همه چیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   وی در ادامه گفت «آن چه که جنایتکاران در الطیونه مرتکب شدند، قتل عام است که پیامد‌های بزرگی را به دنبال خواهد داشت.»   به گفته این نماینده پارلمان لبنان، «ما عادت نداریم از خونمان بگذریم و می‌دانیم چگونه باید از آن دفاع کنیم؛ ما با این تجاوز جنایتکارانه مقابله خواهیم کرد.» بیشتر بخوانید: تاکید رئیس شورای اجرایی حزب الله بر محاکمه جنایتکاران الطیونه تیراندازی به سمت معترضان در مقابل وزارت دادگستری لبنان «حسن فضل الله»، در بخش دیگری افزود «بیش از یک سال است که ما اطلاعاتی مبنی بر تلاش برای فتنه انگیزی در سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان دریافت کرده‎ایم.»   وی همچنین خواستار پاسخگویی تمامی عوامل رقم زننده حادثه «الطیونه» شد.   تجمع مسالمت آمیز معترضان به عملکرد قاضی پرونده انفجار بندر بیروت در روز پنج شنبه گذشته، با تیراندازی افرادی به سوی معترضان همراه شد.   معترضان با حمل پلاکارد‌هایی خواستار برکناری قاضی پرونده انفجار بندر بیروت و پایان مداخلات آمریکا در روند رسیدگی به این پرونده بودند.   پیشتر منتقدان، روش قاضی «بیطار»، در رسیدگی به پرونده مذکور را غیرقانونی و سیاسی کاری خوانده بودند.   دستکم ۷ نفر از معترضان بر اثر این تیراندازی‌ها جان خود را از دست دادند.   جنبش‌های «حزب الله» و «امل»، با انتشار بیانیه‌ای مشترک، تیراندازی به سمت معترضان را محکوم کردند.   انتهای پیام/ برچسب ها: لبنان حزب الله

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان لبنان حزب الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • (ویدئو) تیراندازی عزت‌الله ضرغامی
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی