Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از واحد تولیدی نفیس شیشه تاکستان افزود: افزایش ظرفیت تولید در صنایع با پشتیبانی از تولیدکنندگان با جدیت در استان قزوین دنبال می شود و از اولویت های کاری مدیران است.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت فعال سازی واحدهای صنعتی  راکد و غیرفعال،یادآور شد: طی ۲ سال گذشته با تلاش های انجام شده ۶۵ واحد تولیدی راکد و تعطیل در استان قزوین به چرخه تولید بازگشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور خاطرنشان کرد: همه امکانات و ظرفیت های کشور باید در اختیار بخش تولید قرار بگیرد تا فعالان این حوزه به انجام وظایف خود که همانا تلاش برای تامین نیازهای مردم و رشد اقتصادی کشور است، بپردازند.

وی اظهار داشت: قزوین شرایط سختی را در حوزه صنعت سپری کرده است به ویژه آنکه تعطیلی برخی صنایع ناامیدی هایی را ایجاد کرده بود اما امروز با اولویت قرار دادن تولید و حمایت ویژه و همه جانبه از این بخش شاهد ایجاد امیدواری در بین فعالان این حوزه هستیم و شاهد ایجاد ظرفیت های جدید و فعال شدن ظرفیت های معطل تولیدی در استان هستیم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم در دولت جدید با برنامه ریزی های خوب انجام شده، حمایت ها و فرصت های بیشتری در بخش فعالان تولید قرار بگیرد.

جمالی پور در ادامه اظهار داشت: اخیرا نیز مقام معظم رهبری فرمانی را برای حمایت بیشتر از تولیدات داخلی صادر کرده اند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد که این موضوع می تواند شرایط را هرچه بیشتر به سود تولید داخلی رقم بزند.

وی با بیان اینکه دولت برای پیشبرد اهداف تولید کار سختی پیش رو دارد،افزود: در این راه باید همه مدیران، نخبگان و مردم در کنار دولت و تولیدکنندگان قرار داشته باشند.

بازدیدهای استاندار قزوین از صنایع در راستای توجه به شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و بررسی و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی به شکل هفتگی انجام می شود.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

این شهرستان از قطب های تولید صنایع فولاد و شیشه در استان قزوین به شمار می رود و دارای ۲ شهرک صنعتی حیدریه و خرمدشت است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تاکستان هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکستان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکستان استانداری قزوین استان قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه این استان در صنعت گردشگری در کشور مطرح است، افزود: بیش از ۸۵ نوع صنایع‌دستی توسط صنعتگران و هنرمندان ما در فارس تولید می‌شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در حاشیه رونمایی  از ۵ طرح گردشگری و صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو  گفت: چنانچه صنایع‌دستی در زنجیره ارزش قرار گیرد و مسئله صادرات آن پیش‌بینی شود، می‌تواند بسیار کمک‌کننده به نسل‌های بعدی که ادامه‌دهنده هنر پدران و مادران خود باشند.

وی با مثبت ارزیابی کردن معرفی توانمندی‌های استان فارس در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه اکسپو ایران گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای نمایش تلاش‌هایی است که در حوزه اقتصادی طی دو سال گذشته در فارس انجام ‌شده تا مورد استفاده و ملاحظه شرکت‌کنندگان قرار گیرد.

استاندار فارس ادامه داد: طی دو روز گذشته ۶۴ تفاهم اولیه با سرمایه‌گذارانی از ایران و خارج از کشور انجام‌شده و امید است قراردادهای آن‌ها به‌زودی منعقد شود.

ایمانیه با اشاره به تکلیف قانونی فارس از نظر وزارت کشور در باب دو زنجیره ارزش گیاهان دارویی و فولاد، گفت: زنجیره ارزش گندم و حلزون از جمله این تکلیف‌هاست که به‌عنوان ‌مثال حلزون استفاده دارویی برای لوازم‌آرایشی، بهداشتی و استفاده خوراکی برای غیر ایرانی‌ها خواهد داشت.

استاندار فارس همچنین به رونمایی از یک سامانه هوشمند بازاریابی مربوط به صادرات فارس در این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: مذاکرات اولیه با اتاق‌های بازرگانی ایران و کشورهای دیگر انجام‌شده و امید در آینده‌ای نزدیک سایر اتاق‌های بازرگانی هم به این سامانه بپیوندند.

امروز، طی مراسمی که در غرفه استان فارس در نمایشگاه اکسپو ایران با حضور استاندار فارس و تنی چند از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد از کتابچه دوزبانه صنایع‌دستی استان فارس، کمپین کرامت مثلت نور با رویکرد گردشگری مذهبی بین سه استان فارس، خراسان رضوی و قم، همچنین کمپین مثلث طلایی با رویکرد مسیرهای کمتر شناخته‌شده و مقاصد گردشگری جدید بین استان‌های فارس یزد و اصفهان، سند چشم‌انداز صنایع‌دستی استان، کمپین خلیج‌فارس با رویکرد توسعه گردشگری دریایی بین استان‌های فارس بوشهر و هرمزگان رونمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان