Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@03:49:45 GMT

قدردانی مسوولان استان خوزستان از موسسه ملل

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۲۳۶

قدردانی مسوولان استان خوزستان از موسسه ملل

امتداد - در پی اعطای تسهیلات به موقع توسط شعبه دزفول، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، با اهدای لوح تقدیر، از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بنا بر این گزارش، شعبه دزفول درخواست های ارسالی به شعبه را در کوتاه ترین زمان و حداقل مراجعه انجام و نسبت به افتتاح حساب و تکمیل پرونده اعتبار سنجی و واریز مبلغ تسهیلات اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، عملکرد رئیس و کارکنان شعبه دزفول موسسه اعتباری ملل، باعث رضایت مردم عزیز شهرستان شد که معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با ارسال این متن، از ایشان تقدیر به عمل آورد.

(بدین وسیله، لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه، اهتمام و خدمات ارزشمند شما در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان دزفول و همکاری با فرماندار ویژه شهرستان دزفول تقدیر و تشکر به عمل آورده که امید است با این چنین اقدامات شایسته و درخور مردم غیور و شهیدپرور شهرستان دزفول، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شما باشیم. توفیق روز افزون همراه با عزت و سلامتی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.)

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای