Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@09:22:44 GMT

حرکت زشت گومیس علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۲۶۶

حرکت زشت گومیس علیه پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گومیس مهاجم فرانسوی الهلال پس از گل دقیقه ۲۷ تیمش مقابل پرسپولیس حرکت زشتی انجام داد. در این صحنه سالم الدوساری با حرکت در عرض و شوتی ناگهانی دروازه حامد لک را باز کرد.

بعد از گل شدن توپ، بافتیمبی گومیس با حرص زیاد دوباره توپ را شوت کرد تا به تور دروازه پرسپولیس برخورد کند در حالی که معمولا در این صحنه ها بازیکنان تیم زننده گل به شادی می‌پردازند و کاری با توپ ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صحنه بازیکنان پرسپولیس خود را کنترل کرده و واکنشی نسبت به این حرکت ناپسند مهاجم الهلال نشان ندادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بافتیمبی گومیس بافتیمبی گومیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 6089668

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا