Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – جدیدترین سهمیه کشور‌های آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که بر این اساس سهمیه ایران در فصل بعدی این تورنمنت به ۱+۳ افزایش یافته است.

در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر اینکه سهمیه ایران ۲+۲ باشد شنیده می‌شد و با این حساب دو تیم بصورت مستقیم و دو تیم با پلی‌آف راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از درخشش استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال و صعود ۳ تیم ایرانی به مرحله حذفی و یک مرحله بالاتر رفتن پرسپولیس در این رقابت‌ها (تا یک چهارم پایانی) باعث شد سهمیه باشگاه‌های ایرانی در فصل بعد رقابت‌های آسیایی تبدیل به ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم (پلی‌آف) باشد.

در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر)، فولاد (قهرمان جام حذفی)، سپاهان (نایب قهرمان لیگ برتر) و استقلال (تیم سوم لیگ برتر) نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستند و با توجه به سهمیه ۱+۳ حالا تیم‌های پرسپولیس، فولاد و سپاهان مستقیماً راهی آسیا می‌شوند و تنها استقلال باید از مسیر پلی‌آف به این بازی‌ها برسد.

این خبر بیشتر از همه برای سپاهانی‌ها خوشحال کننده است و آن‌ها بدون بازی در پلی آف و بدون زحمت و هزینه اضافی به آسیا می‌رسند. استقلال هم به جای ۲ بازی در پلی آف باید یک بازی انجام دهد و مسیر هموارتری خواهد داشت. بیشتر بخوانید: کاپیتانی که پرسپولیس را ناامید کرد؛ ۵ ماه غیبت و ۳ سال تمدید در ۳۳ سالگی!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سپاهان لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس