Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش سپهوند گفت: همه تهمیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشوردررده نوجوانان وجوانان دختروپسر در خرم آباد فراهم است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سپهوند روز یکشنبه  در این گفت وگو با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور (نوجوانان و جوانان دختر وپسر) به میزبانی خرم آباد ، اظهارکرد: این رقابت ها در 26 و27 مهرماه  در بخش پسران و در 29 و30 مهرماه نیز در بخش دختران  تحت عنوان کنگره 6300 شهید لرستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی خرم آباد  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه 500  ورزشکار ،مربی ، داور وکادرفنی در این مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: 250 نفر در بخش پسران و250 نفر دیگر نیز در بخش دختران  در این رقابت ها حضور دارند.

سپهوند با بیان اینکه  تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد در دو بخش دختران وپسران در این مسابقات شرکت می کند، تصریح کرد: برگزاری  این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت  شرکت در مسابقات آسیایی کویت در اسفند ماه سال جاری است.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان با بیان اینکه تیم های لیگ برتری کشور در این مسابقات شرکت می کنند ،خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی ها 10 باشگاه برتر کشور مانند مس سرچشمه ، سپاهان، دانشگاه آزاد،و... در این مسابقات حضورمی یابند.

گفت وگو: رضاجودکی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور دوومیدانی میزبانی نوجوانان آسیا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد

اصغر جهانگیر درخواست ابطال مصوبه مزد ۱۴۰۳ از سوی دیوان عدالت اداری گفت: تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، وی در رابطه با مصوبه مزد سال ۱۴۰۳ و اینکه فعالان کارگری معتقدند که دیوان عدالت اداری با توجه به عدم امضای نمایندگان کارگری در شورای عالی کار و بند‌های این مصوبه باید نسبت به این مساله ورود کرده و آن را ابطال کند، آیا در این خصوص تصمیمی اتخاذ شده است، گفت: دیوان عدالت اداری به عنوان محلی برای حل و فصل دعاوی در محیط جامعه و اداری و کارگری شناخته می‌شود و لذا اگر کسی معتقد است که احجافی بر او صورت گرفته یا تخلف قانونی صورت گرفته است یا تضییع حقی از او شده است باید برای احقاق حقوق خود به دستگاه قضایی و دیوان عدالت مراجعه و طرح شکایت کند و صرف اینکه اعتقاد داشته باشیم که از افراد تضییع حقی شده، اما شکایتی نکنند دیوان مستقلا وارد نمی‌شود.

وی افزود: در این خصوص تاکنون سه فقره شکایت به خواسته ابطال بخشنامه مورد سوال به دیوان عدالت اداری واصل شده است که موضوع به معاونت هیات عمومی و هیات‌های تخصصی ارسال شده و پرونده در مرحله تبادل لوایح است که ان‌شا‌الله پس از وصول پاسخ و تکمیل تحقیقات پرونده و نظرات هیات‌های تخصصی بیمه و کار و تامین اجتماعی خواهند داد رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد