Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:47:17 GMT

قتل یک زن با آچار در گلستان / قاتل اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۳۶۳۹

قتل یک زن با آچار در گلستان / قاتل اعتراف کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی مهدوی نیا فرمانده انتظامی بندرگز گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یکی از محلات شهر بندرگز بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی مأموران مشخص شد متوفی زنی ۵۴ ساله که بر اثر اصابت جسم سخت ( آچار ) به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری قاتل در بندرگز

او بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی ساعتی بعد با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، مظنون اصلی که مردی ۳۵ ساله بود را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی نیا با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرمی شده بود افزود: پس از چند روز کار تحقیقاتی سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل خانم ۵۴ ساله اعتراف و علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

قتل یک زن با آچار

فرمانده انتظامی بندرگز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد آچار قتل اخبار حوادث قاتل قتل دستگیری قاتل قتل با آچار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی سحر قریشی بازیگر سحر قریشی در استادیوم طرفداران احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی مجری تلویزیون احسان علیخانی ریحانه پارسا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌