Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلاجقه در  همایش بین الملی جوانان، حفاظت خاک و آب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگ حفاظت آب و خاک مهین اسلامی و ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نشست علمی،گفت: آب و خاک یکی از مسائل بنیادی همه کشور‌هاست و همه کشور‌های دنیا، برنامه و استراتژی‌های مدون عالمانه طراحی و اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که تغییر اقلیم از مسائل جدی حاکم بر دنیای امروز است، افزود: تغییر اقلیم بحث حفاظت از آب و خاک را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و می‌طلبد با استفاده از رویکرد‌ها و علوم جدید شرایط حاکم بر دنیا، متخصصین و مجموعه علما اندیشمندان جوان به این موضوع ورود کنند و مورد پردازش قرار دهند.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به اثرات بیماری کووید ۱۹ بر محیط زیست گفت: شرایط پساکرونا ما را در معرض مباحث آب و خاک چه از نظر کیفی و چه کمی قرار می‌دهد.

وی افزود: از یک جنبه بحث کاهش آلاینده ها، کاهش تماس انسان با طبیعت، کاهش مسایل حمل و نقل زمینی و هوایی و همچنین بهره برداری‌های بی رویه‌ای که از زمین انجام می‌شود به نوعی تحث تاثیر قرار گرفته و احساس می‌کنیم این موارد کاهش پیدا کرده که همگی متاثر از این آلاینده هاست.

سلاجقه ادامه داد: از طرفی دیگر بحث آلاینده‌هایی است که ناشی از استفاده از مسائل مختلفی از جمله بحث دست کش ها، ماسک یا مسایل بیمارستانی است. به نوعی مقوله آب و خاک دنیا از جمله کشور ما را تحث تاثیر قرار داده است که امیدوارم دانشمندان جوان به این موضوع بپردازند و با برگزاری این همایش بین المللی از زوایای مختلف موضوع حفاظت خاک و آب که مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد شاهد دستاورد خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی سلاجقه محیط زیست تغییرات اقلیمی تاثیر قرار آب و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • کاهش هزینه حفاظت پارک کبودوال از ۱۳۰ به ۳۲ میلیارد تومان
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد