Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی پور در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ را از تولیدکنندگان خریداری می‌کند و در اختیار میادین میوه و تر ه بار قرار می‌دهد و کالا در غرفه‌های میادین توزیع می‌شود.

وی درباره اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه‌ها به ۶۰ هزار تومان رسیده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام تخم مرغ را از تولیدکنندگان تحویل می‌گیرد مغازه داران نیز باید به این شرکت مراجعه و حواله دریافت کنند اما با توجه به میزان تقاضایی که وجود دارد، احتمالاً به مغازه داران تخم مرغی تحویل داده نمی‌شود که آنها بتوانند با قیمت ۴۳ هزار تومان به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی پور درباره آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ درب مرغداری نیز گفت: قیمت تخم مرغ درب مرغداری مانند ۱۰ الی ۱۵ روز قبل است و تغییری در این زمینه حاصل نشده ضمن اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حدود ٢٢ هزار تومان است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی قیمت تخم مرغ تخم مرغ میادین ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد