Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:58:57 GMT

سومین جشنواره رسانه و عدالت کرمان فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۴۸۶۲

سومین جشنواره رسانه و عدالت کرمان فراخوان داد

به گزارش ایرنا، محمدباقر اسلامی روز یکشنبه در نشست مشترک با مشاوران رسانه ای دستگاه قضایی استان کرمان با موضوع سومین جشنواره رسانه و عدالت با اشاره به برگزاری دو مرحله از جشنواره قلم و عدالت طی سال های اخیر تصریح کرد: در سومین دوره از جشنواره قلم و عدالت رسانه های استانی و سراسری می توانند آثار خود در بخش های خبر، مصاحبه و گزارش که از بازه زمانی اول تیرماه سال ۹۹ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ منشتر شده باشد را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که دبیرخانه این جشنواره در روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان تشکیل و مستقر شده است، تاکید کرد: سومین دوره جشنواره قلم با ارزیابی چهار گروه روزنامه های محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و  هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و ماهنامه ها برگزار می شود.
اسلامی تصریح کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه و عدالت از  ۱۱ آبان تا ۲۵ آبان ماه مورد داوری قرار می گیرند.
وی ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات در حوزه قضایی و حقوقی، توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی استان برای جلب اعتماد عمومی، ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قضایی مردم، ایجاد انگیزه و رغبت در بین صاحبان رسانه در حوزه قضایی و تلاش برای ارتقای سطح علمی و حرفه ای اصحاب رسانه در حوزه قضایی و حقوقی را از اهداف این جشنواره برشمرد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان ادامه داد: کشف و شناسایی استعدادها و پتانسیل های خبری و رسانه ای استان و تربیت خبرنگاران حقوقی و قضایی، حمایت از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان حوزه قضایی و حقوقی، فعال سازی  رسانه ها و استفاده بهینه از فرصت های رسانه ای در کاهش ورودی پرونده ها به محاکم، انتخاب و معرفی رسانه، خبرنگار، روزنامه نگار و نویسنده برتر در حوزه قضایی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه در استان از دیگر اهداف سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت به شمار می رود.
اسلامی به موضوعات سومین جشنواره رسانه و عدالت نیز اشاره و بیان کرد: برنامه ها و رویدادهای دستگاه قضایی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، نقش وکیل، کانون وکلا، مرکز امور کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه، دفاتر اسناد رسمی، کانون سردفتران و دفتریاران و نیز کانون کارشناسان رسمی دادگستری در کاهش دعاوی و ورود پرونده به محاکم از موضوعات محوری جشنواره رسانه و عدالت به شمار می رود.
وی با اشاره به این مطلب که قوه قضاییه از قوای پیشتاز در استفاده از سامانه های الکترونیک به شمار می رود، تاکید کرد: موضوع هوشمندسازی در قوه قضاییه از محورهای اصلی سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت است.

در این نشست برخی مدیران رسانه ها و نیز بخش های فرهنگی حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ارائه کردند.

به گزارش ایرنا نشانی الکترونیکی این جشنواره به نشانی edalat.kr۹۶@gmail.com برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه جشنواره رسانه و عدالت به نشانی کرمان، خیابان عدالت، دادگستری کل، ساختمان شهید بهشتی، طبقه دوم، مدیریت روابط عمومی و تلفن دبیرخانه ۳۱۲۲۶۶۰۲- ۳۱۲۲۶۶۰۱ همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پاسخگویی است.

برچسب‌ها دادگستری کرمان رسانه جشنواره دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان رسانه دادگستری کرمان رسانه جشنواره دادگستری کل استان کرمان دادگستری کل استان کرمان حوزه قضایی سومین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است