Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمود حشمتی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: دانشجویان این دانشگاه از اواخر شهریور آموزش‌های خود را به شکل مجازی آغاز کرده اند.

او افزود: آموزش مجازی دانشجویان جدیدالورود هم از هفته گذشته با چند هفته تاخیر به علت فرآیند‌های ثبت نام آغاز شده که البته طبق برنامه کلاس‌های جبرانی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: همچنین نشست توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه را برگزار کردیم که طی آن نحوه ارتباط با دانشگاه، معرفی سامانه‌های آموزش آنلاین و دیگر مسائل کلی که در بدو ورود لازم است بدانند و الزاماتی که باید رعایت کنند را به آن‌ها اعلام کردیم.

او تعداد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی را حدود ۳۰۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: با احتساب ۲۲۰۰ دانشجویی که از قبل داشتیم، برای این ترم حدود ۲۵۰۰ دانشجو خواهیم داشت که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

حشمتی درخصوص تعداد دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد هم گفت: پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۰۰ دانشجوی جدید برای این مقطع در ترم جاری پذیرش داشته باشیم.

به گفته این مسئول دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای ترم جاری در مقطع کارشناسی ارشد دو رشته جدید مهندسی شیمی گرایش محیط زیست و مهندسی برق گرایش کنترل را راه اندازی کرده است.

او در خصوص نحوه آموزش‌ها برای ترم جاری هم گفت: طبق بخشنامه‌های ابلاغی وزارت علوم، برنامه ریزی‌های خود را برای شروع آموزش‌های حضوری آغاز کرده ایم.

حشمتی اعلام کرد: تا آن زمان آموزش‌ها را به شکل مجازی برگزار خواهیم کرد و البته پیش بینی هم می‌شود که بازگشایی دانشگاه‌ها تدریجی باشد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی