Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز یکشنبه در نشست مشترک با مشاوران رسانه ای دستگاه قضایی استان کرمان با موضوع سومین جشنواره رسانه و عدالت افزود:

بر این مبنا دادگستری کل استان کرمان تلاش می کند از ظرفیت های رسانه های استانی و ملی نیز بهره گیری کند.

وی بر همکاری رسانه ها به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده در قوه قضاییه از جمله در پیشگیری از وقوع جرم، کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری ها و کاهش جرائم تاکید کرد و ادامه داد: در مجموعه دادگستری کل استان کرمان اعتقاد بر این است که رسانه ها و دستگاه قضایی باید رابطه ای متقابل، سازنده و مفید داشته باشند زیرا قوه قضاییه ظرفیت های گسترده ای در حوزه رسانه ای و نیز در مسیر نیل به اهداف خود نیاز به همکاری و توسعه تعاملات رسانه ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این مطلب که دادگستری کل استان کرمان در حد مقدورات خود نسبت به تامین زیرساخت ها و راهبردهای سومین دوره جشنواره قلم و عدالت اقدام می کند گفت: دادگستری در برگزاری جشنواره های رسانه ای ملاحظات بسیار مهمی را مد نظر قرار می دهد و در این راستا تلاش می شود از منابع داخلی درون دستگاه قضایی استفاده شود.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان برون سپاری برگزاری سومین دوره از جشنواره قلم و عدالت و استفاده از همکاری رسانه ها در برنامه ریزی و اجرای این جشنواره را مورد تاکید قرار داد و گفت: هدف اصلی این است که رابطه مردم با دستگاه قضایی محکم و سازنده باشد و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در این زمینه نقش اساسی دارند زیرا رسانه ها بر مبنای وظایف ذاتی خود، ضمن انعکاس خدمات و تلاش های انجام شده، مشکلات و درخواست های مردم را به مسئولان می رسانند و در آگاهی بخشی عمومی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی تلاش می کنند.
موحد تاکید کرد: به هر میزان که تمرکز بیشتری بر فعالیت های حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه صورت گیرد، ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی کاهش می یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اقدام ابتکاری دستگاه قضایی این استان در برگزاری جشنواره رسانه و عدالت، تاکید کرد: این جشنواره به الگویی برای اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری جشنواره های رسانه ای در حوزه عدالت در سطح کشور تبدیل شده که از این منظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
موحد تاکید کرد: تلاش می شود که جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان در هر دوره نسبت به دوره قبل از نظر کمیت و کیفیت با غنی بیشتری برگزار شود.

به گزارش ایرنا این جشنواره که چهارم آذرماه سال جاری برگزار می شود از ۲۶ مهرماه جاری تا ۱۰ آبان آماده دریافت آثار فعالان رسانه ای است.

در سومین دوره از جشنواره قلم و عدالت آثار رسانه های استانی و سراسری از اول تیرماه سال ۹۹ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ مورد ارزیابی تخصصی داوران قرار می گیرد.
سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت با ارزیابی چهار گروه روزنامه های محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و  هفته نامه ها، دو هفته نامه ها و ماهنامه ها در بخش های خبر، گزارش و مصاحبه برگزار می شود.

در این نشست برخی مدیران رسانه ها و نیز بخش های فرهنگی نیز حضور داشتند و در برگزاری هرچه بهتر جشنواره نظراتشان را بیان کردند.

به گزارش ایرنا نشانی الکترونیکی این جشنواره به نشانی edalat.kr۹۶@gmail.com برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.

دبیرخانه جشنواره رسانه و عدالت به نشانی کرمان، خیابان عدالت، دادگستری کل، ساختمان شهید بهشتی، طبقه دوم، مدیریت روابط عمومی و تلفن دبیرخانه ۳۱۲۲۶۶۰۲- ۳۱۲۲۶۶۰۱ همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده پاسخگویی است.

برای کسب جزییات بیشتر درباره برگزاری این جشنواره اینجا را کلیک کنید.

برچسب‌ها کرمان رسانه جشنواره دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان رسانه جشنواره کرمان رسانه جشنواره دادگستری کل استان کرمان دادگستری کل استان کرمان جشنواره رسانه و عدالت دستگاه قضایی سومین دوره رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: کرمان میزبان سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است و اختتامیه این جشنواره نیمه دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید شاهرخی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: شورای توسعه گردشگری استان کرمان راه‌اندازی شده است و دبیرخانه کرمان 1404 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مکمل جهش تولید را مشارکت مردم می‌دانند، گفت: در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با مجموعه‌های خصوصی همکاری خوبی را در پیش گرفته که یکی از این نهادها اتاق بازرگانی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: کرمان میزبان سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است.

وی با بیان اینکه استاندار کرمان نیز در این زمینه به صورت کتبی اعلام آمادگی کردند و اتاق بازرگانی نیز در انتخاب استان کرمان موثر بوده است، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره قرار است در نیمه دوم آبان‌ماه در کرمان برگزار شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه جلسات برنامه‌ریزی این جشنواره در تهران و کرمان برگزار خواهد شد، گفت: این امکان وجود دارد که از تمام مفاخر علمی، فرهنگی، هنری و غیره در زمان این جشنواره استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان امسال میزبان چند رویداد بزرگ فرهنگی هنری است، افزود: همایش بین‌المللی راه ابریشم نیز مهرماه با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در شهرستان بم برگزار می‌شود، بیان کرد: سمینار باستان شناسان ایران اسفندماه در جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در هفته میراث فرهنگی اشیا و آثار تاریخی استان کرمان که در موزه ملی کشور نگهداری می‌شود برای بازدید عمومی مردم به کرمان منتقل می‌شوند، گفت: بالغ بر 4 هزار شی تاریخی از استان کرمان در موزه ملی نگهداری می‌شود.

سیدمهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه کرمان آنگونه که باید معرفی نشده و انعکاس مطلوبی از ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان در رسانه‌ها نبوده است، اظهار داشت: متاسفانه هنوز کرمان به‌عنوان مقصد گردشگری در کشور نیست و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد تا کرمان در حلقه گردشگری گردشگران قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصاد گردشگری استان کرمان مستلزم ورود گردشگران داخلی و خارجی است که لازمه آن معرفی خوب کرمان است، ادامه داد: کرمان 10 اثر تاریخی و طبیعی ثبت جهانی دارد که حتماً باید این آثار به جهانیان معرفی شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه جشنواره چندرسانه‌ای وزارت میراث یک ظرفیت خوب برای معرفی کرمان است و اتاق بازرگانی از آن حمایت می‌کند، افزود: جدای از این جشنواره وزارت میراث فرهنگی حتماً باید به وظیفه قانونی خود برای معرفی استان کرمان که یک خاستگاه تمدنی دارد اقدام کند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است