Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@11:33:24 GMT

بانک اطلاعاتی املاک شهرداری بروز شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۵۱۲۷

بانک اطلاعاتی املاک شهرداری بروز شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید در یک کار ویژه و اساسی، نسبت به رفع نواقص و تکمیل و بروزرسانی بانک اطلاعاتی املاک اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا غلامحسین صادقیان در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در بعضی مواقع پیش آمده که مردم برای تعیین تکلیف یک قطعه زمین که متعلق به شهرداری است مراجعه می‌کنند اما مدیریت منطقه از وجود ملک اطلاعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع مبین این است که در شهر املاکی متعلق به شهرداری وجود دارد اما حافظه فعلی مدیریت شهری از آن بی‌خبر است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم رفع نواقص بانک اطلاعاتی املاک، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در یک کار ویژه و اساسی، نسبت به تکمیل و بروزرسانی املاک اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه صیانت از اموال شهرداری در راستای حفاظت از بیت‌المال ضروری بوده و لازم است اقدامی عاجل برای آن انجام شود، گفت: برای بروزرسانی اطلاعات املاک شهرداری می‌توان از ظرفیت اداره کل ثبت املاک، اطلاعات محلی و دانش مدیران و کارکنان گذشته استفاده کرد.

کد خبر 529481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: املاک شهرداری ثبت املاک شورای شهر اصفهان بروزرسانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا