Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،محمدمهدی مفتح در گفت‌وگویی در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: «حجت الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بازنشستگی کشوری در نشست امروز این کمیسیون حضور یافتند و در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌ها و وضعیت اعتبارات این وزارتخانه گزارشی را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براساس گزارش‌هایی که روسای این دو سازمان مطرح کردند، در پرداخت حقوق به بازنشستگان دچار مشکل هستند و درآمدهای صندوق از طریق بیمه پردازان جوابگوی پرداخت حقوق و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری نیست.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون در ادامه نشست نقطه نظرات خود را که بیشتر در خصوص وضعیت صندوق‌های بازنشستگی، ایجاد اشتغال در استان‌های محروم، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مطرح کردند.

وی تاکید کرد: عبدالملکی در این جلسه در مورد استفاده از تجربه بسیاری از کشورها برای انجام اصلاحات پارامتریک در صندوق‌های بازنشستگی یعنی تغییر سن بازنشستگی و مدت زمان اشتغال یک فرد توضیحاتی را ارائه کرد.

مفتح خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات وزیر تعاون با توجه به اینکه وظیفه حاکمیت در کنار ایجاد امنیت و آموزش، سلامت نیز هست افراد ذی نفع سازمان تامین اجتماعی اگرچه درصدی را برای درمان پرداخت می کنند اما پیشنهاد بازنگری در این موضوع داده شده تا در صورت وارد شدن بار زیادی به سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان، این موضوع اصلاح شود.

برچسب‌ها تویسرکان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الله عبد الملکی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تویسرکان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی