Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛منوچهر فلاح،گفت:با توجه به کاهش دما و استفاده هموطنان از وسایل گرمایشی،احتمال حوادث ناشی از گاز گرفتگی در ماه های آتی بیشتر می شود. 

وی با اشاره به اینکه حوادث گازگرفتگی از آن دست حوادثی هستند که تنها با کمی دقت می توان از بروز آنها جلوگیری کرد، گفت:امیدواریم مردم عزیز استان کرمان از اهمیت این موضوع غافل نشوند،زیرا هر نوع بی احتیاطی در استفاده از وسایل گاز سوز می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:ابتدایی ترین و شاید مهمترین نکته ای که مشترکین گاز طبیعی باید به آن توجه داشته باشند اطمینان آنها از درست کار کردن وسایل گازسوز است که خواهشمندیم در صورت اطلاع از هرگونه مشکل به متخصصین این امر مراجعه کرده و جهت رفع نقص وسیله اقدام نمایند.

وی افزود:در بعضی از مناطق مردم از بخاری به عنوان گرم کننده استفاده می کنند،توصیه می شود که حتما از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل فرمایند و قبل از نصب دودکش با شعله کبریت یا شمع،مکش دریچه دودکش را بررسی و هنگام استفاده از بخاری با بررسی گرم بودن لوله دودکش از صحت عملکرد آن مطمئن شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد:مشترکین گاز طبیعی باید نسبت به نصب صحیح لوله بخاری نیز توجه داشته باشند،لوله بخاری باید فلزی بوده و به شکل صحیح و محکم به  وسیله گازسوز و محل دودکش در دیوار نصب شده باشند.

به گفته فلاح،نباید از لوله های فنری (آکاردئونی) استفاده شود،زیرا این لوله ها به دلیل عدم استحکام لازم مناسب نیستند.

وی گفت:مردم از نصب آبگرمکن به ویژه در محیط های بسته از جمله انباری، آشپزخانه‌های کوچک حمام یا رختکن و همچنین استفاده از بخاری های بدون دودکش در محیط‌های مسکونی بسته از جمله اتاق خواب جدا خودداری فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خاطر نشان کرد:درست است که گاز طبیعی نسبت به سوخت های دیگر ارزان بوده و آلودگی کمتری برای محیط زیست دارد،اما همانطور که همه ی ما می دانیم استفاده صحیح و بهینه هر نوع انرژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین امیدواریم مردم بزرگوار استان کرمان نسبت به مصرف درست و بهینه این نعمت طبیعی حساسیت لازم را داشته باشند.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مشترکین شرکت گاز استان کرمان می توانند در هر ساعت از شبانه روز در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره تماس 194 (پست امداد شرکت گاز استان کرمان) تماس حاصل فرمایند.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان شرکت گاز استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین