Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نظرات مطرح شده در مطلبی که اخیرا از سخنان وی در صفحه اینستاگرام یکی از رسانه‌های معاند ‌منتشر شده است، پاسخ داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در متن یادداشت حجت الاسلام والمسلمین سید‌علیرضا عبادی به نظرات مطرح شده در مطلبی که اخیرا از سخنان وی با عنوان "بلوک شرق که از بین رفت و بلوک غرب در حال جان کندن است" در تاریخ ششم اکتبر 2021 در صفحه اینستاگرام شبکه "منوتو" انتشار یافته، آمده است: پاسخ به اصطلاح نظرخواهی رسانه دروغ‌ساز و دروغگوی انگلیسی منوتو (بی‌بی‌سی) ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب می‌افزاید: ‌هرچند قرینه نشان می‌دهد که پاسخ نظرخواهی (نظرات مطرح شده در مطلب مربوطه) کار یک نفر یا چند نفر معدود به دلیل تکرار مکررات آن و در قالب کلمات بی‌ارزش؛ من همه‌‌ آن نظرات را مطالعه کردم و نه تنها ناراحت نشدم بلکه احساس افتخار وصف ناشدنی به من دست داد که با عینک انگلیسی چهره‌ای کریه و وحشتناک دارم- الحمدلله اما اگر به فرض آن پاسخ‌ها، واقعا اظهارات اشخاص متعدد باشد که با آن همه رسوائی بلوک غرب و بیش از همه رسوائی‌های انگلیس روباه مکار در دام آن افتاده‌اند برای نجات آنها دعا می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: موضوع واژه "بلوک" و عنوان "بلوک شرق و بلوک غرب" را هم که آن همه در مفهومش مردد مانده‌اند یادآور می‌شوم به کتاب لغت "فرهنگ عمید" مراجعه بفرمایند و معنی "بلوک" را که خیلی زیبا بیان کرده و شرح داده ملاحظه فرمایند.

وی ادامه داد: البته اگر مخاطب ارزشمندی بود مطالب مفید زیادی داشتم تقدیم حضور می‌نمودم اما برای شبکه منوتو (بی بی سی) همین کم هم بسیار زیاد است؛ چون از سخنگوی استعمار چه انتظار.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی چهاردهم مهر امسال در مراسم عزاداری ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) که با حضور جمعی از مسئولان و خادمین حرم مطهر رضوی در بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه خون شهدا دشمن را رسوا کرده است گفت: بلوک شرق که از بین رفت و بلوک غرب در حال جان کندن است بنابراین یک موج می‌خواهد که مردم جامعه و دنیا را روشن کند.

وی افزود: در سایه دین باید سازمان تبلیغات اسلامی طرح کارساز برای ایجاد موجی از سوال منطقی از غربی‌ها را تهیه کند و تا استعمارگران بوده‌، به هر نحو جنایت و کشتار انجام داده‌اند که باید آنان را در دنیا رسوا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: انگیزه عدالت‌خواهی انقلاب اسلامی به سراسر دنیا رسیده استاجرای خط انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان‌های غرب خراسان جنوبی به مرحله عملیاتی رسید

انتهای پیام/250/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بلوک غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به ‌صورت دقیق گفته نشده است.»
روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

 روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…» پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

 

منبع: انتخاب

tags # حسن روحانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند