Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه عبری اعلام کرد اسرائیل از پروازهای مسافری در حریم هوایی سوریه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل در گزارشی در این رابطه اعتراف کرد، ارتش اسرائیل برای در امان ماندن از پدافند هوایی سوریه و روسیه، حملات خود را در زمانی انجام می‌دهد که پروازهای مسافربری در حریم هوایی سوریه در حال انجام است تا این امر کار سامانه‌ها را مختل ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عبری زبان در این رابطه خاطر نشان کرد، همزمانی مستمر حملات هوایی اسرائیل با حضور پروازهای مسافربری در حریم هوایی سوریه باعث شد تا وزارت دفاع روسیه نسبت به این اقدام اعتراض کند.

در اعلامیه‌ای که وزات دفاع روسیه اعلام کرد و در این رسانه عبری زبان هم به آن اشاره شده است، طی آخرین تهاجمی که توسط دو جنگنده اف 16 اسرائیل انجام وچند موشک به سوی سوریه شلیک شد، جنگنده‌های اسرائیل خود را خط سیر هواپیماهای مسافربری پنهان می‌کردند تا بدین شکل از گزند سامانه‌های پدافند هوایی سوری و روسی در امان بمانند.

پیش از این تجاوزهای اسرائیل به سوریه جان مسافران شماری از پروازها را به خطر انداخته بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هوایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم