Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@11:12:41 GMT

محور‌های اصلی سفر سردار باقری به روسیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۶۳۷۶

‍‍‍‍‍‍

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همکاری‌های دوجانبه و موضوع افغانستان و امنیت سوریه را مهمترین محور‌های سفر خود به مسکو اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان در بدو ورود به روسیه گفت: ما با نیرو‌های مسلح کشور روسیه در ابعاد مختلف همکاری داریم و این سفر به دعوت وزیر دفاع این کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار باقری افزود: علاوه بر همکاری‌های دو جانبه، مسئله افغانستان به طور خاص مورد بررسی قرار خواهد گرفت، زیرا حوادث این کشور بر همه کشور‌های منطقه به ویژه ایران و روسیه تاثیر گذار است.

وی تاکید کرد: همکاری‌های دو جانبه ایران و روسیه در حوزه آموزش، مسابقات نظامی، تبادل تجربیات، ادامه همکاری‌ها در امنیت کامل کشور سوریه و در صنایع دفاعی ادامه خواهد داشت. برخی قرارداد‌های تسلیحاتی نیز پس از رفع تحریم‌ها در این حوزه، با کشور روسیه وجود دارد که در این سفر همه این مسائل پیگیری خواهد شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار باقری ، روسیه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سردار باقری روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود

فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیرو‌های اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روز‌های اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیرو‌های مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان