Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:35:20 GMT

مرمت مناطق حاشیه شهر ایلام به اسم کنگره ملی شهدا

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۶۳۸۸

مرمت مناطق حاشیه شهر ایلام به اسم کنگره ملی شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر امروز سردار جمال شاکرمی در نشست هماهنگی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: ما بایستی تلاش کنیم تا فضای تمام مناطق استان با استفاده از چاپ بنر، تولید و انتشار فیلم، تیزر و ... حال و هوای تبلغاتی کنگره سه هزار شهید را داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ۱۰ آبان تا ۴ آذر ماه سال جاری نمایشگاه دائمی شهرداری واقع در چغاسبز در اختیار کنگره قرار می‌گیرد افزود: در تلاشیم تا با آماده سازی و تجهیز این مکان تمامی ویژه برنامه‌ها و اجلاسیه‌ها کنگره سه هزار شهید استان ایلام را در آن برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اجلاسیه نهایی کنگره در چهارم آذرماه برگزار می‌شود؛ قبل و همزمان با برگزاری کنگره تیم‌های درمانی سپاه و دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم به نام شهدا و کنگره به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: مرمت و بهسازی مناطق حاشیه نشین از جمله آسفالت معابر و کوچه‌ها به اسم شهدا و کنگره انجام می‌شود.

باید تمام دستگاه‌ها به برگزاری کنگره ورود کنند

محمد نوذری نیز در این نشست گفت: ورود مردم و خیرین به بحث شهدا و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام بایستی مورد توجه قرار گیرد چرا که سبب می‌شود کنگره برای آنها دلچسب‌تر شود.

وی افزود: برگزاری کنگره یک فرصت ارزنده برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ استان ایلام نقشی انکار ناپذیر در دوران جنگ تحمیلی دارد و کنگره شهدا باید در شان شهدا و مجاهدت‌های مردم این استان باشد.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تمام دستگاه‌ها، مردم و خیرین به موضوع برگزاری باشکوه‌تر کنگره ورود کنند و تبلیغات محیطی و فعالیت‌های فرهنگی ویژه کنگره با شتاب بیشتر در دستور کار شهرداران قرار بگیرد و استانداری نیز بر اجرای دقیق مصوبه‌ها نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه کنگره سه هزار شهید اجلاسیه سه هزار شهید استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از وصل شدن خط انتقال آب روستای "دشت اکبر" دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی  ‌با بیان اینکه با تلاش جهادی ترمیم خط انتقال آب 200 خانوار روستای "دشت اکبر" دهلران وصل شد، اظهار داشت:طی عملیات جهادی در مدت زمان 6 ساعت محل آسیب دیده خط انتقال آب به طول100 متر تعویض و مرمت شد.

مدیرکل آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد:آب روستای "دشت اکبر" پس از چند ساعت قطعی،دوباره وصل و وارد مدار بهره برداری شد.

محمدی با تاکید بر حضور به موقع اکیپ های اجرایی و عوامل فنی آبفای دهلران پس از اخذ گزارش،خاطر نشان کرد:این عوامل با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حادثه حضور یافته و اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستای فوق انجام شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش همکاران آبفای دهلران،گفت: همچنین از همکاری موثر شهرداری و اداره توزیع برق دهلران نیز کمال تشکر را داریم.

به گزارش تسنیم، دشت اکبر روستایی در دهستان نهرعنبر بخش موسیان از توابع شهرستان مرزی دهلران است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر