Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از دو شکست متوالی که زمزمه‌های برکناری سرمربی هلندی بارسلونا را افزایش داد، شاگردان کومان بر والنسیا غلبه کردند و موقتاً به ساحل آرامش رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم مسابقات لالیگای اسپانیا یکشنبه شب با دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا، در ورزشگاه نوکمپ پیگیری شد که آبی‌واناری‌ها به برتری 3 بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خفاش‌ها با گلزنی خوسه گایا در دقیقه 5، میزبان را غافلگیر کردند. بارسلونا اما به لطف گل‌های آنسو فاتی در دقیقه 13 و ممفیس دپای در دقیقه 41 (از روی نقطه پنالتی)، پیروز به رختکن رفت.

فیلیپه کوتینیو هم در دقیقه 85 گل سوم شاگردان رونالد کومان را به ثمر رساند تا آنها پس از دو شکست متوالی (مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا)، به ساحل آرامش بازگردند.

بارسلونا با 15 امتیاز، به جایگاه هفتم جدول مسابقات راه یافت و والنسیا با 12 امتیاز، همچنان در رده نهم جدول لیگ دسته اول اسپانیا ایستاده است.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والنسیا بارسلونا لالیگا والنسیا بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم