Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی بازهم برای یوونتوسی ها کری خواند

در یک دیدار پر از جنجال، یوونتوس در خانه موفق شد یک بر صفر آاس رم تحت هدایت ژوزه مورینیو را شکست دهد. 

طرفداری | در دیدار یوونتوس و رم، در اواخر نیمه اول دنیله اورساتو در تصمیمی بحث برانگیز برای جالوروسی پنالتی گرفت اما وویچک شزنی ضربه پنالتی جردن ورتو را مهار کرد اما این آخرین حاشیه این دیدار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل ایتالیا، در اواخر بازی، اتفاقات دیگری هم افتاد. با وجود چندین تعویض در نیمه دوم، داور چهارم بازی فقط سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و پس از اعلام وقت اضافه، ژوزه مورینیو سرمربی رم از اورساتو داور بازی پرسید که چرا این قدر کم وقت اضافه گرفته و البته او در نیمه اول هم با چشمانی درشت شده، بابت پنالتی تیمش به داور چهارم اعتراض می کرد. 

مورینیو در صحبت با اورساتو، با انگشتانش عدد سه را نشان داد که در پی اعتراض او، هواداران یوونتوس شروع به سوت زدن کردند. در پی سوت های هواداران، مورینیو دوباره دستش را بالا برد و با انگشتانش دوباره عدد سه را نشان داد که مقصود او اشاره به کسب سه گانه با باشگاه اینتر در سال 2010 بود. این اولین باری نیست که مورینیو در استادیوم آلیانز برای یوونتوسی ها کری می خواند؛ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سال 2018 منچستریونایتد با هدایت ژوزه مورینیو توانست در تورین پیروز شود و پس از سوت پایان بازی، با ژستی خاص حرص هواداران حاضر در استادیوم را در آورد. مورینیو پس از پایان بازی یوونتوس و رم در خصوص حرکت امشبش گفت:

مشخصا یوونتوسی ها دوستم ندارند. سخت ترین لحظه برای آن ها وقتی بود که من با اینتر سه گانه بردم اما میان کادرفنی، مدیران و بازیکنان احترام متقابل کامل وجود دارد. توهین ها؟ شاید بیرون از استادیوم آن ها از من عکس یا امضا بخواهند اما در استادیوم، اوضاع طور دیگری است. 

مورینیو و مکس الگری، سرمربی یوونتوس امشب یکدیگر را در آغوش کشیدند تا ثابت کنند رابطه شان بسیار خوب است.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد عربستان ترسناک شده است؛ تیم ملی 12 امتیازی، الهلال و النصر در نیمه نهایی فیلیپه گشتات گزینه نهایی خط حمله استقلال نیوکاسل فقط 50 میلیون پوند در نقل و انتقالات ژانویه هزینه می کند رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت.

رم در ۱۳ بازی تحت هدایت ده روسی در‌ سری آ به ۲۹ امتیاز رسیده است. (۹ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت) امتیازات او با ۷ بازی کمتر نسبت به مورینیو در فصل جاری سری آ برابر شد. رمی ها با مورینیو در ۲۰ بازی سری آ فقط ۲۹ امتیاز دشت کرده بودند. به نقل از رمانیوز، ده روسی در این مورد گفت:

این مقایسه ها، آخرین چیزی است که توجه من را جلب می کند. آنچه اهمیت داشت، بازگشت رم به کورس سهمیه بود. به نظرم نقش مربی در بازی امروز بسیار ناچیز بود. وقتی ۲۰ دقیقه بازی در پیش دارید، این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می زنند. رم با مورینیو هم مقابل اودینزه برنده می شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم