Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@08:59:38 GMT

بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۸۱۶۰

محلی که تلویزیون در آن جا قرار دارد معمولا پر استفاده‌ترین بخش در خانه است.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: تلویزیون و دیدن برنامه‌های مختلف مخصوصا زمانی که تمامی اعضای خانواده در کنار هم جمع می‌شوند نقش بسیار مهمی در زندگی اکثر افراد دارد. معمولا در خانه تلویزیون به محلی برای جمع شدن افراد در کنار آن شکل می‌گیرد و آنجایی از خانه که تلویزیون قرار دارد معمولا پر استفاده‌ترین بخش در خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل انتخاب محل قرارگیری تلویزیون و جای مناسب با دکوراسیون و ابعاد خانه بسیار مهم و ضروری است.

نصب بر دیوار

محل قرارگیری تلویزیون در خانه جای مناسب سایر لوازم منزل شمارا نیز تعیین می‌کند. اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کنید فضای زیادی را در اتاق نشیمن صرفه‌جویی خواهید کرد. همه ما عادت کرده‌ایم که در فضای اتاق نشیمن حتما میز تلویزیون قرار داده و تلویزیون را روی آن بگذاریم. اما با نصب تلویزیون روی دیوار در هزینه خرید سایر وسایل و حتی فضا بسیار صرفه‌جویی جانبی خواهد شد.

زاویه دید

تلویزیون باید در محلی که بهترین فرم دید و زاویه را داشته باشید قرار بگیرد و یک هماهنگی با چیدمان کاناپه‌ای که روبرویش قرار می‌گیرد، داشته باشد. باید بدانید ارتفاع جای تلویزیون‌ها بر اساس ارتفاع خط دید افراد تنظیم شود، یعنی زمانی که نشسته‌اید، سر شما و قسمت وسط صفحه‌ی تلویزیون باید در یک راستا باشد.

تلویزیون در اتاق نشیمن

اگر خانه شما کوچک است و راهی غیر از این که تلویزیون را در اتاق نشیمن بگذارید ندارید بهتر است با اندکی تغییر در دکوراسیون فضای خانه را بزرگ نشان دهید. می‌توانید با نصب پرده‌های نازک، اما به رنگ روشن فضاسازی کنید و محیط اتاق را بزرگ‌تر جلوه دهید. صندلی‌های راحتی به رنگ روشن و کوسن‌های زیبا و راحت نیز برای ایجاد یک‌گوشه دنج برای تماشای تلویزیون به شما کمک خواهد کرد.

تلویزیون در اتاق خواب

اگر از آن دسته هستید که تلویزیون نقش کم رنگی در زندگی شما را دارد و تمام روز را سر کار هستید و می‌خواهید تنها دقایقی قبل از خواب کانال‌های تلویزیون را بالا و پایین کنید، می‌توانید آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. محل مناسب قراگیری تلویزیون پایین و روبه روی تختخواب شماست. جایی که کنترل تلویزیون به راحتی کار کند و در صورت تمایل به راحتی بتوانید تلویزیون را خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: راهکار‌هایی برای تمیز کردن کتاب‌ها انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: خانه داری تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانه داری تلویزیون اتاق نشیمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس