Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی از راهیابی ۳۶ شهر به مرحله نیمه‌نهایی هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین دوره این رویداد فرهنگی در سال ۱۳۹۹ گفت: در بازه زمانی تعیین شده تعداد ۱۹۱ شهر مستندات خود را برای رقابت در این رویداد فرهنگی ارسال کردند که نسبت به دوره قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این دوره استان‌های کرمانشاه با ۱۴ شهر، فارس ۱۳ شهر و استان‌های البرز، مازندران، هرمزگان، خراسان رضوی با ۱۲ شهر بیشترین شهر‌های شرکت کننده در این برنامه را به خود اختصاص دادند.

حیدری درباره نحوه داوری این آثار گفت: داوری این برنامه در سه مرحله بر اساس شاخص‌هایی همچون بهره‌گیری از مشارکت و ایجاد همگرایی میان نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی، استفاده از مشارکت همگرایانه صنایع محلی، سازمان‌های خصوصی و مردم‌نهاد، بهره‌گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اولیه برای فعال شدن در حوزه ترویج کتاب‌خوانی، کیفیت ارایه و رعایت اصول برنامه‌نویسی در نگارش طرح‌ها و برنامه، تناسب با نیاز‌های محلی، ارزش‌های دینی و ملی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری، قابلیت و ضمانت اجرا از جمله مولفه‌های داوری این آثار بودند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی تاکید کرد: داوری آثار راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و پس از آن پنج شهر به عنوان کاندیدا‌های نهایی معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، شهر‌های تبریز، ارومیه، شهرضا، نجف‌آباد، کرج، گناوه، سبزوار، سربیشه، نهنبندان، بجنورد، شیروان، سمنان، سراوان، خاش، اوز، صدرا، سنندج، کرمان، رفسنجان، بم، منوجان، کرمانشاه، فومن، خرم‌آباد، آمل، نکا، بهشهر، چابهار، بندرعباس، بندرلنگه، ملایر، همدان، تفت، دزفول، خدابنده و خرم‌دره به مرحله نیمه‌نهایی هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران راه یافتند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند به وبسایت Bookpromotion.ir مرجع اخبار مربوط به رویداد‌های ترویج کتابخوانی در سراسر کشور مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها