Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خرم‌آباد در میان نامزدهای راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران قرار گرفت.

احمدحسین فتایی، گفت: فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران زمستان سال گذشته از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام فراخوان ارسال آثار شرکت در برنامه، ۱۹۱ شهر از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند که  لرستان نیز با شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا و نورآباد (دلفان) در این رویداد حضور یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: این برنامه‌ها براساس بهره‌گیری از مشارکت و ایجاد همگرایی میان نهادها و سازمان‌های دولتی، استفاده از مشارکت همگرایانه صنایع محلی، سازمان‌های خصوصی و مردم‌نهاد، بهره‌گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اولیه برای فعال شدن در حوزه ترویج کتاب‌خوانی، تدوین شده بودند.

فتایی عنوان کرد: داوران در این مرحله از میان شهرهای شرکت کننده، ۳۶ شهر را به‌ عنوان شهرهای راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی انتخاب و به دبیرخانه معرفی کرده‌اند که در این مرحله پنج شهر به عنوان نامزدهای نهایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی یک شهر به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران و چهار شهر به عنوان شهرهای خلاق کتاب‌خوانی ایران از سوی داوران انتخاب خواهند شد، اظهار کرد: بر اساس رای هیات داوران، شهر خرم‌آباد در میان نامزدهای نیمه‌نهایی قرار گرفت و امیدوارم با توجه به تشکیل دبیرخانه دائمی ترویج کتاب و کتابخوانی استان و برنامه‌های موفق صورت گرفته و در دست اقدام، خرم‌آباد عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران را از آن خود کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خرم آباد بروجرد ايران الیگودرز لرستان اليگودرز دلفان ازنا معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران نیمه نهایی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا