Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر تیمور موسویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سیمان، پودر و عصاره شیرین بیان، میوه خشک،انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مهمترین کالاهای صادراتی کهگیلویه و بویراحمد است که از طریق گمرک یا سایر مبادی به کشورهای مختلف ارسال می شود،  اظهار داشت: حجم کالاهای صادر شده استان در سال جاری را ۱۱۱ هزار ‌و ۶۹۹ تن بوده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کالاهای مذکور استان به کشورهای سوئیس، آلمان ، افریقای جنوبی ، امارات و لبنان صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تولید یکهزار و ۲۳۰ متر مربع فرش در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

موسویان عنوان کرد: ۹۴۱ نفر از قالی بافان استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال ۲ هزار و ۴۸۲ فقره پروانه کسب در استان صادر شده اضافه کرد: اخذ پروانه کسب برای فعالیت های صنفی ضروری است و کسب و کارهای بدون پروانه پلمب می شود.

موسویان با بیان اینکه طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه از اول تیر در استان آغاز شده گفت: در این مدت ۹۳۰ واحد بدون پروانه پلمب شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۲۸۹ واحد صنفی بدون پروانه فعال در کهگیلویه و بویراحمد اخطار دریافت کرده اند که در صورت اقدام نکردن برای دریافت پروانه پلمب خواهند شد.

موسویان تاکید کرد: هم اکنون ۳۰ هزار و ۳۱۰ واحد صنفی با اشتغال ۷۵هزار و ۷۷۵ نفر در استان مشغول بکار هستند.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد بدون پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏