Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  زنگنه معاون استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ساماندهی کارت‌های الکترونیک مرزنشینی و کولبری سیستان و بلوچستان گفت: به غیر از شهرنشینان سایر کسانی که در شعاع ۵۰ کیلومتری مرز‌ها سکونت دارند با مراجعه حضوری به فرمانداری یا بخشداری محل سکونت خود می‌توانند در سامانه جامع مرزنشینان نام‌نویسی کرده و خدمات کولبری را روی کارت‌های الکترونیک مرزنشینی خود فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام باید منتظر تایید نهایی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محل زندگی خود باشند و پس از تایید و فعال شدن این خدمات روی کارت الکترونیک مرزنشینیشان می‌توانند اقدام به فعالیت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کارت‌ها تنها برای افراد بالای ۱۸ سال که سرپرست خانوار در مناطق مرزی سکونت دارند صادر می‌شود و عدم اشتغال در دستگاه‌های دولتی، نظامی و عدم دریافت حقوق دولتی، داشتن سواد خواندن و نوشتن، داشتن سلامت روحی و روانی، نداشتن سوء پیشینه و هرگونه اعتیاد، نداشتن هرگونه بدهی به دولت اعم از بدهی مالیاتی گمرکی تعهدات ارزی ناشی از صادرات نیز از جمله شرایطی است که برای دریافت کارت الکترونیک کولبری باید داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان مرزهای سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟