Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ماندانا زنگنه در نشست ساماندهی کارت‌های الکترونیک مرزنشینی و کولبری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: به غیر از شهرنشینان سایر کسانی که در شعاع ۵۰ کیلومتری مرزها سکونت دارند با مراجعه حضوری به فرمانداری یا بخشداری محل سکونت خود می‌توانند در سامانه جامع مرزنشینان نام‌نویسی کرده و خدمات کولبری را روی کارت‌های الکترونیک مرزنشینی خود فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام باید منتظر تایید نهایی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محل زندگی خود باشند و پس از تایید و فعال شدن این خدمات روی کارت الکترونیک مرزنشینیشان می‌توانند اقدام به فعالیت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این کارت‌ها تنها برای افراد بالای ۱۸ سال که سرپرست خانوار در مناطق مرزی سکونت دارند صادر می‌شود و عدم اشتغال در دستگاه‌های دولتی، نظامی و عدم دریافت حقوق دولتی، داشتن سواد خواندن و نوشتن، داشتن سلامت روحی و روانی، نداشتن سوء پیشینه و هرگونه اعتیاد، نداشتن هرگونه بدهی به دولت اعم از بدهی مالیاتی گمرکی تعهدات ارزی ناشی از صادرات نیز از جمله شرایطی است که برای دریافت کارت الکترونیک کولبری باید داشته باشند.

پربیننده ترین شافعی: محصولاتی را تولید می‌ کنیم که جهان دور می‌ ریزد! شگرد تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی برای افزایش فروش به دنبال خارج کردن دلار از اقتصاد هستیم / سال آینده قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت دنیا تشنه فرش دستباف ایرانی / از ممنوعیت واردات تا فروش فرش‌های ۷۰ هزار دلاری در واشنگتن حجره‌ ها سوت و کور، انبارها پر از کالا / حال و هوای بازار فرش دستباف در اولین سال از قرن جدید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کولبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر