Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ «فرخ جمالی» روز یکشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان گفت: به تناسب رشد شهرنشینی، افزایش جمعیت و وسائط نقلیه میزان ترافیک نیز افزایش می یابد که باید با توجه به توسعه شهری و ارائه طرح ها و برنامه ها برای توسعه راه ها و معابر بتوان ترافیک را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از طرح های مهم و اثرگذار در کاهش بار ترافیکی شهر همدان تکمیل کنارگذر است که این طرح از پلیس راه همدان - قزوین آغاز شده و پس از عبور از کارخانه قند، لتگاه، دهنجر و چند روستای دیگر از شهر بهار خارج می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: هم اینک حجم زیادی از خودروها برای عزیمت به غرب کشور وارد شهر همدان سپس بلوار نجفی می شوند در حالیکه ورودی این بلوار هنوز تکمیل نشده همچنین با چندین هزار خودرو برای عزیمت به فاز جدید شهرک فرهنگیان از بلوار نجفی عبور می کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: خروجی بلوار آیت الله نجفی به سمت استان های غربی یک معبر حدود سه تا چهار متری حاشیه تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری سعید(پل میدان بار) است که در صورت بروز یک سانحه خسارتی در این معبر به طور کامل مسیر خروج خودروها به سمت استان های غربی بسته می شود.

وی ادامه داد: پس از عبور از این معبر خودروها در بلوار ارتش قرار می گیرند که این بلوار به علت تردد خودروها با سرعت زیاد و نبود دوربین های کنترل سرعت به یکی از حادثه خیز ترین بلوارهای شهر همدان تبدیل شده که سالانه تعداد زیادی از افراد در این بلوار جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: همچنین زیر گذر صدا و سیما بدون روشنایی کافی بوده و به علت تاریکی و محدودیت دید برخی از رانندگان با جدول حاشیه زیر گذر برخورد می کنند.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر همدان ایرنا ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر همدان ایرنا مناسب سازی معابر همدان ایرنا ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز