Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وزارت ورزش خود را مسئول آمادگی جسمانی ۸۰ میلیون ایرانی می داند، گفت: باید شرایط برای فعالیت ورزشی تمامی اقشار جامعه در تمامی رشته ها فراهم شود.

به گزارش ایسنا، حمید سجادی ضمن تبریک ۲۶ مهرماه به عنوان روز ملی ورزش و تربیت بدنی به جامعه ورزش و مردم، اظهار کرد: امیدوار هستیم سرآغاز سالی پربار برای فعالیت و پویایی ورزش کشور را شاهد باشیم و در ماه های پایانی شیوع ویروس کرونا با توجه به انجام واکسیناسیون و بازگشت زندگی به شرایط عادی، تلاش و پویایی برای مشارکت بیشتر مردم در ورزش نیز رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمادگی جسمانی طی یک تا دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفت و امیدوار هستیم سطح آمادگی جسمانی مردم در کل کشور افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وزارت ورزش خود را مسئول آمادگی جسمانی مردم می داند و باید به فکر وضعیت آمادگی جسمانی جامعه ۸۰ میلیون نفری کشور باشد، گفت: باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا هر قشری، هر نوع و تنوعی از ورزش را دوست دارد بتواند در آن فعالیت کند.

سجادی ادامه داد: نهضت بهزیستی از طریق ورزش در تمامی کشورهای دنیا در دستور کار است و بخش اعظم سبک زندگی به مشارکت، فعالیت ورزشی و بدنی مربوط می‌شود. ما نیز باید همانند سایر کشورهای دنیا نشان دهیم در ورزش عقب ماندگی نداریم و با امکانات و برنامه ریزی های صورت گرفته چه در سطح فدراسیون ها، باشگاه ها و ادارات کل ورزش و جوانان، شرایط را برای بهبود وضعیت ورزش کشور رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید سجادی آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • ۳۱۳۰ نفر از یزد به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان در زنجان شکل گرفت