Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا اظهار داشت: روز گذشته آقای زاکانی به علت کسالت و ناراحتی چشمی که برایشان پیش آمده بود نتوانستند در صحن شورا حضور پیدا کند.

وی افزود: ان‌شاءالله شهردار تهران فردا در صحن شورا حضور خواهند داشت و مباحث مختلف مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه در فضای مجازی اعلام شده اختلافات و درگیری‌های لفظی بین اعضای شورا و شهردار تهران پیش آمده صحت ندارد، چنین مسئله‌ای نبوده و کاملاً مباحث مطرح شده بی‌مورد است. 

چمران ادامه داد: در مورد روند انتصابات در شهرداری تهران، شهردار پایتخت مسوولیت انتصابات را برعهده دارد که در این زمینه می‌تواند با اعضای شورا مشورت داشته باشد، ولی اینکه به صورت جداگانه با هریک از اعضا شهردار بخواهد مشورت کند چندان عملی نیست. 

چمران خاطرنشان کرد: ما تاکنون چندین جلسه با شهردار تهران برگزار کرده‌ایم و اعضای شورا نیز مباحثی را مطرح کردند و شهردار هم در مورد روند انتصابات توضیحاتی به اعضای شورا داده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران شهردار تهران شهردار تهران اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از کارگران خانواده بزرگ شهرداری که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را گرامیداشت.

وی تاکید کرد: جایگاه، برکت و وقار دستان کارگران متفاوت از سایرین است تا جایی که پیامبر اعظم بر دستان کارگران بوسه زدند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کارگرانی که در راه تأمین معاش خانواده تلاش می‌کنند همانند کسانی هستند که در راه خدا جهاد می‌کنند.

مرتضوی ضمن تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری گفت: اداره کلان‌شهری همانند تهران با جمعیتی ۱۰ میلیونی بسیار دشوار است که خدمات کارگران مجموعه شهرداری را نباید نادیده گرفت.

مرتضوی همچنین با اشاره شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: مسؤولان و همه آحاد مردم و جامعه شریف کارگری باید عنایت ویژه‌ای به جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشند.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تبریک هفته کارگر، تلاش کارگران خدوم به ویژه در شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: کارگران اساس استقلال کشور هستند.

زاکانی تاکید کرد: پیوستگی عمیقی بین دولت انقلابی و مجموعه شهرداری برقرار است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی که در شهرداری تهران رقم خورده به پشتوانه دولت انقلابی است.

در این مراسم از کارگران برتر مجموعه شهرداری تجلیل شد.

همچنین با درخواست ابراهیم شهرکی کارگر تلاشگر خدمات شهرداری از زاکانی شهردار تهران مبنی بر تبدیل وضعیت استخدام وی موافقت شد.

شهرکی پس از وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام سخت از اسرائیل غاصب، هنگام کار و در نیمه شب واکنش جالب و متفاوتی داشت، که مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت و درخواست وی مورد موافقت شهردار تهران قرار گرفت.

کد خبر 6099592

دیگر خبرها

  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود