Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورخاتون در نشستی با معرفی سامانه شناسنامه بهره‌برداری کشاورزی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: باید بسترهای عملیاتی شدن اینگونه کارها فراهم شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شمال کرمان با بیان اینکه این سامانه در آینده می‌تواند خدمات زیادی به بخش کشاورزی ارائه کند و جایگزین سند مالکیت زمین‌های کشاورزی باشد، عنوان کرد: هزینه خوبی که نظام مهندسی برای این طرح در قدم اول انجام داده، نشان ازاعتمادسازی در نظام مهندسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کمال‌الدینی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با اشاره به اینکه شناسنامه طراحی شده سند مالکیت نیست، افزود: این سند بر اساس خود اظهاری کشاورز در سامانه بارگذاری می‌شود و در آن قید شده که این برگه سند مالکیت نیست و برای هراقدام عملیاتی باید از مراجع ذیصلاح استعلام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این سامانه در تمام شهرستان‌ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه می‌تواند جایگزین یا قابل اتصال به برخی سامانه‌های جهاد کشاورزی در حوزه معاونت برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی کرمان منابع طبیعی جهاد نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود