Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:54:46 GMT

هدف گذاری مس قرارگیری بین ۴ تیم برتر لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۳۷۱

هدف گذاری مس قرارگیری بین ۴ تیم برتر لیگ برتر است

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شهریور سال جاری برگزار شد و قرار بود مسابقات ۲۴ مهر ماه آغاز شود اما زمان شروع رقابت‌ها تغییر کرد و مقرر شد مسابقات لیگ ۳۰ مهر ماه شروع شود. البته این رقابت ها ۳۰ مهر هم استارت نمی خورد و بعد از هماهنگی و برنامه ریزی مجدد، روز ۷ آبان برای شروع لیگ برتر فوتسال بانوان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آمادگی تیمش گفت: حدود ۲۵ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم. کمی ناهماهنگی در تیم وجود دارد اما رفته رفته شرایط بهتر می شود و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد.

سرمربی تیم مس رفسنجان درباره هدفگذاری تیمش برای فصل بعد تصریح کرد: هدف نخست ما این است که بتوانیم جزو ۴ تیم نهایی قرار گیریم.

رضایی درباره برگزاری مسابقات سوپر لیگ فوتسال نیز گفت: اینکه ۸ تیم بتواند در مرحله سوپر لیگ حضور داشته باشند کیفیت بازی‌ها را افزایش خواهد داد و باعث پویایی لیگ می شود. در واقع شرایط بهتر خواهد شد.

کد خبر 5329756 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان عاطفه رضایی لیگ بسکتبال بانوان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال الهلال عربستان تیم فوتبال الهلال عربستان کشتی آزاد یحیی گل محمدی تکواندو حمید سجادی لیگ برتر بسکتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی 8 تیم برتر این مسابقات انتخاب و معرفی شدند. طی دیروز و امروز 8 بازی از جام حذفی برگزار شد که فوتبال های جذابی بود و در نهایت برنده‌ها توانستند در جمه 8 تیم برتر مسابقات قرار بگیرند.

مس رفسنجان، چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی و سپاهان اصفهان 8 تیمی هستند که بازی‌های این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز حضور در یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

در جمع 8 تیم برتر جام حذفی تنها یک تیم لیگ یکی حضور دارد و مابقی از لیگ برتر هستند. چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هم هست، در مرحله اول فولاد خوزستان را شکست داد و امروز از سد مس کرمان گذشت تا به جمع 8 تیم برتر مسابقات برسد.

نکته قابل توجه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی غیبت استقلال و پرسپولیس است. دو تیم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران حالا در جام حذفی حضور ندارند و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی مغلوب مس رفسنجان شد و پرسپولیس هم امروز در ضربات پنالتی به آلومینیوم اراک باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

حالا 8 تیم باقیمانده در جام حذفی شانس خود را برای رسیدن به فینال و قهرمانی در این تورنمنت امتحان می‌کنند. تیم‌هایی که در انتظار قرعه خود در دور بعدی مسابقات هستند و باید دید کدام تیم‌ها با هم روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان