Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:54:11 GMT

اجرای ۹۰ طرح پژوهشی طی سه سال اخیر

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۰۷۰

اجرای ۹۰ طرح پژوهشی طی سه سال اخیر

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری و مطبوعاتی رئیس و معاونان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با اصحاب رسانه امروز ۲۶ مهر ماه با حضور علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و علی کاشی معاون پژوهشی و فناوری، در این پژوهشگاه در حال برگزاری است.

کاشی، معاون پژوهشی و فناوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی طرح‌های پژوهشی اظهار کرد: در این طرح دو چالش وجود دارد که دستگاه‌های دولتی از این طرح‌ها حمایت نمی‌کنند و چالش بعدی این است که زیر ساخت‌هایی برای این طرح‌ها در دستگاه‌های دولتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۳ سال اخیر همانند ۲۰ سال در حوزه‌های طرح‌های پژوهشی پیشرفت داشته‌ایم و توانستیم ۹۰ طرح پژوهشی را به اجرا برسانیم.

او افزود: ۸۴ درصد در آمد پژوهشگاه از محل پژوهش و طرح‌های فناورانه است. با همکاری‌ شرکت‌های دانش بنیان ایران می‌تواند در حوزه‌های طرح‌های فناورانه بسیار موفق باشد، زیرا جوانان نخبه و خوب با استعداد‌های درخشانی در این حوزه هستند که می‌توانند در حوزه طرح‌های فناورانه خوش بدرخشند.

کاشی ادامه داد: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی توانسته در حوزه‌های طرح‌های فناورانه و پژوهش برای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه کمک کننده باشد چرا که این پژوهشگاه با اساتید و دانشجویانی که دارد توانسته شغل‌ها و مجموعه‌های پژوهشی خوبی را راه اندازی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی شرکت دانش بنیان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی طرح های فناورانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور