Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین طی روز های اخیر خبرهایی در خصوص نقش داشتن شرکت های اسراییلی در ماجرای ورود VAR به ایران منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

اما سیدحمید سجادی در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های رژیم صهیونیستی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

سجادی درباره اینکه گفته شده فیفا استفاده اجازه از آن را نداده، خاطر نشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم که اجازه گرفتیم یا خیر اما باید از تکنولوژی در ورزش استفاده کنیم.

کد خبر 632700

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی