Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:32:11 GMT

یک تیم دوست داشتنی و یک تماشاگر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۲۱۹

یک تیم دوست داشتنی و یک تماشاگر (عکس)

سرانجام و به هر زحمتی که شد شاهین شهرداری بوشهر در یکی دو روز مانده به شروع بازی های لیگ یک جمع و جور شد و در فصل جدید بازی های لیگ یک به میدان آمد. 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست بازی ها در خانه نتیجه را دو بر یک به تیم آماده قشقایی شیراز واگذار کرد اما برای بوشهری ها به خصوص تماشاگران شاهین خوشحال کننده بود که تیم منحل نشد، چرا که شهرداری بوشهر تصمیم گرفته بود مزایده تیم را یک روز بعد از شروع بازی ها برگزار کند اما با ورود استاندار به ماجرا و کمک 5 میلیارد تومانی به تیم در نهایت شاهین در فاصله یک دو روز مانده به شروع بازی ها با بازیکنان فصل گذشته برای حضور در مسابقات آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این تیم بر خلاف آنچه که تصور می شد در هفته نخست با مهدی رجب زاده به میدان نیامد و هدایت این تیم به یک مربی بومی یعنی مهدی قنبری محول شد. بااین حال طرفداران شاهین امیدوارند شهرداری همانند فصل گذشته به حمایت خود از شاهین ادامه دهد تا این تیم بار دیگر برای صعود به لیگ برتر تلاش کند چرا که موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند. اعضای شورای شهر بوشهر که دستخوش تغییر شده اند خیلی مایل به حمایت از تیم شاهین نیستند و می گویند وزارت کشور به آنها اجازه حمایت از تیم شاهین را نمی دهد. این در حالی است که در سراسر کشور خیلی از تیم ها با حمایت شهرداری در لیگ های ورزشی حضور دارند. 

 

شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست بیشتر با حضور جوان ها به میدان آمد. البته این فرصت برای شاهین شهرداری بوشهر مهیا است که بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند به این خاطر که هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. نکته جالب در بازی هفته نخست شاهین شهرداری بوشهر در برابر قشقایی شیراز حضور یک تماشاگر در جایگاه ویژه و تشویق شاهین شهرداری بوشهر بعد از گلزنی بود.

 

شاهین شهرداری بوشهر دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر دسته یک شاهین شهرداری بوشهر هفته نخست بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم