Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:11:07 GMT

چطور 4 گل در 7 دقیقه زدید؟ +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۲۸۶

چطور 4 گل در 7 دقیقه زدید؟ +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمه اول بازی بایرن مونیخ و لورکوزن را شاید بتوان یکی از عجیب‌ترین نیمه‌های فوتبال در سال‌های اخیر دانست. بایرن بار دیگر یک شاهکار بزرگ خلق کرد و توانست مقابل تیم سوم جدول بوندس لیگا یک نمایش خیره کننده به ثبت رساند. رسانه‌ها از بی رحمی تیم ناگلزمان صحبت کردند و از این نوشتند که چطور بایرن توانسته در 7 دقیقه 4 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی شروع شد، که برخی امیدوار بودند تیم سوم جدول یعنی لورکوزن بتواند یقه بایرن مونیخ، تیم دوم جدول را بگیرد ولی گل دقیقه 2 لواندوفسکی نشان داد که این تیم به هیچ کس رحم ندارد. بایرن در دقایق 30، 34، 35 و 37 توسط لواندوفسکی، مولر و گنابری (2 گل) به 4 گل خیره کننده دست یابد و نسخه لورکوزن را در همان نیمه اول با 5 گل بپیچد.

نیمه دوم نیز با تعادل خوبی ادامه پیدا کرد و پاتریک شیک توانست یک گل را جبران کند تا بازی با نتیجه 5 بر یک به پایان برسد.

دیلی میل انگلیس از متلاشی شدن لورکوزن مقابل بایرن مونیخ نوشت و با تعجب از 4 گل در 7 دقیقه صحبت کرد. بایرن مونیخ 12 بازی در این فصل انجام داده و توانسته نتایج خیره کننده را به ثبت رساند. از برد 12 بر صفر مقابل برمر در جام حذفی گرفته تا شکست 5 بر صفر هرتابرلین و برد تحقیرآمیز مقابل بارسلونا در نیوکمپ که همه نشان می‌دهد چقدر تیم ناگلزمان در این فصل آماده است.

بایرن مونیخ در 12 بازی این فصل توانسته آمار 52 گل به ثمر رساند و تنها 8 گل دریافت کند.

لواندوفسکی اظهار داشت: وقتی شما در یک نیمه 5 گل می‌زنید نشان می‌دهد چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند. روشی که ما حمله می‌کنیم بسیار عالی است. پس از 45 دقیقه مشخصاً تیم عقب می کشد و می‌خواهد 3 امتیاز بازی را کسب کند. ما سعی داشتیم در نیمه دوم آرام‌تر بازی کنیم.

کیمیش گفت: در 10 دقیقه ابتدای بازی ما خوب نبودیم ولی همه چیز برگشت. از دقیقه 30 به بعد همه چیز برای ما بود.

طبق آمار اوپتا بایرن مونیخ پس از فصل 1976-1977 توانسته بهترین خط حمله خود را به نمایش گذارد و با 29 گل در 8 بازی آماری خیره کننده از خود به ثبت رساند.

ناگلزمان گفت: در 7 دقیقه ابتدایی ما اصلا خوب نبودیم ولی پس از آن توانستیم نبض بازی را در دست گیریم. به نظرم می‌توانستیم بیشتر از اینها گل بزنیم. در نیمه دوم بازی را آرام کردیم و نگاهمان به کسب امتیاز بود. به نظرم بایرن مونیخ نسبت به بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت ضعف‌هایش را پوشش داد و من بسیار از این موضوع خرسندم.

بایرن مونیخ در این هفته و در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بنفیکا برود. دیداری که بیش از هر چیزی برای بارسلونا اهمیت دارد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لواندوفسکی بوندس لیگا بایرن مونیخ خیره کننده 7 دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم