Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به واسطه بصیرت علما و مردم، وحدت، اخوت و برادری شیعه و سنی همچون نگینی در دنیا می‌درخشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در دیدار روحانیون اهل‌سنت با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته وحدت به همه مردم اظهار داشت: قرآن همه مسلمانان را به حفظ وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه دعوت کرده و باید همه با هم در عمل این امر را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگوی اخلاق و وحدت خواند و گفت: امروز به میمنت ماه مبارک ربیع‌الاول و هفته وحدت و بصیرت علما و مردم، اخوت و برادری شیعه و سنی همچون نگینی در دنیا می‌درخشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ماموستایان را پل ارتباطی مردم و مسئولان خواند و تصریح کرد: ماموستایان اهل‌سنت علی‌رغم همه مشکلات معیشتی طلایه‌داران سنگر عبودیت، ارشاد و راهنمایی و مدافع وحدت بشریت بوده و امروزه الگوی وحدت جهان اسلام شده‌اند.

برنامه‌های هفته وحدت در کردستان امسال متنوع‌تر از قبل خواهد بودرئیس مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان‌غربی: حفظ وحدت بر همگان واجب است‌

وی کشتار و خون‌ریختن مسلمانان به ویژه جنایت اخیر تروریستی در افغانستان را محکوم کرد و تاکید کرد: باید جهان اسلام بیدار شوند و در برابر این اقدامات وحشیانه به پا خیزند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه رسالت روحانیت مبارزه با جهل و نادانی است، افزود: امروزه جهل نوین گریبانگیر جامعه بشریت شده  و دشمنان اسلام و نظام از عواطف و احساسات دینی و مذهبی مردم برای تخریب دین و رسیدن به اهداف شوم خود بهره برده، و در اینجا رسالت سنگین علما نسبت به ضرورت مبارزه با آنان در جامعه آشکار می‌شود.

امام جمعه سنندج حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و یادآور شد: ماموستایان کردستانی با جان و دل از نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کرده و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی همواره ادامه دارد.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند