Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خلبانان بالگرد جنگنده کبرا در عملیات تاخت هوایی در منطقه عملیاتی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش آخرین تاکتیک‌های شلیک موشک‌ها و راکت‌ها و توپ‌های خود را در میدان عمل به رقابت گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری که خود هدایت عملیات عملیات تاخت هوایی در منطقه عملیاتی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش را به‌عهده داشت، اظهار داشت: تکنولوژی تلفیق آتش هوایی گردان هجومی این پایگاه با توان آتشباری گردان شکاری از دستاوردهای مهم و برترسازی است که با همت و تلاش کارکنان فنی و مهندسی هوانیروز و با هدایت و راهبری مستقیم امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز به آن دست یافته‌ایم و امروز و در این مرحله جوان‌ترین خلبانان ما در اجرای این آتش‌ها، با یکدیگر به رقابت عملیاتی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز و در ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی متعهد و باورمند از مهم‌ترین بنیان‌های حرکت جهادی و پیشرفت و تولید قدرت است و مفتخرم که اعلام کنم اول اینکه مسلح‌کردن بالگرد قدرتمند 214 به آتش پرحجم و قدرتمند راکت‌اندازها محصول تلاش نیروهای جوان فنی هوانیروز است و دوم اینکه خلبانان جوانی که در اجرای آتش این دستاورد با هم به رقابت پرداخته‌اند، همه توسط استاد خلبانان متعهد و انقلابی هوانیروز ارتش آموزش یافته‌اند و واقعیت این است که بیش از اینکه به دستاورد خود افتخار کنیم به نیروی انسانی پر افتخار خود می‌بالیم.

‌اسرار مکتوم جنگ 8 ساله| نقش ارزشمند هوانیروز در دفاع مقدس/ هوانیروز چگونه همه کارشناسان نظامی ‌را در بهت فرو برد؟فرمانده هوانیروز اصفهان: کوچک‌ترین تجاوز دشمن به کشور ‌را پاسخ کوبنده‌ می‌دهیم‌افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاعی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان + تصاویر

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش بیان کرد: دانش فنی و توان تسلیحاتی ما در حوزه تسلیح بالگردهای 214 کاملا بومی و عملیاتی شده و امروز در سطح جوان‌ترین خلبانان، به اجرای رقابت در اجرای آتش پرداخته‌ایم. آنچه که مهم است آمادگی ما و تلاش روز‌افزون ما برای ارتقاء آمادگی رزمی‌مان در اجرای دستورات رهبر فرزانه و فرمانده عظیم‌الشان کل قوا در حراست قدرتمندانه از حریم میهن عزیز اسلامی‌مان است.

بنا به گزارش روابط‌عمومی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، این پایگاه در اصفهان، در نخستین روز حمله دشمن متجاوز در سال‌های دفاع‌مقدس در مناطق عملیاتی حضور یافت و با پشتیبانی آتش هوایی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اجرای عملیات‌های مستقل (بکاو و بکش) نقش موثر و ماندگاری در عزت و پیروزی کشور عزیزمان در دفاع مقدس داشت.

از آن پس نیز با هزاران ساعت پرواز در عملیات مردم‌یاری در سیل‌ها، زلزله‌ها و حوادث، نقش خوشِ خدمت را در ذهن مردم کشورمان  به یادگار گذاشته است. در سال‌های اخیر نیز بالگردهای این پایگاه با استقرار در استان‌های فارس و مرکزی، پروازهای خود را در قالب اورژانس هوایی در خدمت به مردم این استان‌ها به انجام می‌رسانند.

انتهای پیام/163/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایگاه چهارم هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سایر سخنان راه برون رفت از مشکلات را قوی شدن دانستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قوی شدن در بخش‌های علمی، فنی و مهندسی و نظامی و … وظیفه همه ما در بخش‌های مختلف است.

الهامی با بیان اینکه باید راهکارهای قوی شدن را بیابیم، افزود: ما به عنوان سرباز، قوی شدن را یک وظیفه و تکلیف از جانب فرمانده خود می‌دانیم و در این زمینه مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: قوی شدن در حوزه نظامی اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق را به وجود می‌آورد که عموم مردم را شادمان کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قوی شدن از جنبه‌ای حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت نیز است.

الهامی بیان کرد: پدافند شرق در دوران مدیریتی و فرماندهی امیر ارسلان پرویز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی و توان رزم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: ساخت قطعات، تعمیر قطعات و حفظ توان رزم در پدافند شرق انجام شده است که نشان از تسلط علمی همکاران پدافند هوایی شرق و با توجه به نگاه ملی آنان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: توفیقات ارزشمند حاصل شده را قدردان هستیم.

الهامی بیان کرد: از امروز امیر حجت عباسی عهده دار مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خواهد بود.

کد خبر 6091720

دیگر خبرها

  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی